کد خبر: ۵۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
انجمن کلیمیان تهران
انجمن کلیمیان تهران: رژیم اشغالگر صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است و ائتلاف‌های ظاهری احزاب آن تلاشی عبث بر جلوگیری از این اضمحلال است.

به گزارش آوای نشاط، متن کامل این اطلاعیه که با امضای آقای همایون سامه یح رئیس این انجمن رسیده به این شرح است:
مطابق با آموزه‌های الهی توراتنو هقدوشا (تورات مقدس​)، خودداری از ظلم و جفا به دیگران و همچنین دفاع از مظلوم وظیفه هر انسان مومن و یهودی است.
در آستانه روز جهانی قدس، جامعه کلیمی ایران همچون سال‌های گذشته با اعلام انزجار از اعمال ظالمانه افرادی که به هیچ دینی و آیینی پایبند نیستند، کلام راستین امام راحل مبنی بر این که حساب جامعه یهود از صهیونیسم جداست، را یک بار دیگر به گوش همه جهانیان یادآور خواهند شد.
بزودی جهانیان خواهند دانست به اصطلاح معامله قرن به زباله دان تاریخ خواهد پیوست و ظلمی که در قالب شهرک سازی‌های غیر قانونی صورت می‌گیرد راه به جایی نخواهد برد.
رژیم اشغالگری که از درون در حال فروپاشی است و تنها دلیل ائتلاف‌های ظاهری احزاب درآن که حتی پیش ساکنان آن نیز ارزش و بهائی ندارد، سعی و تلاشی عبث و جلوگیری از این اضمحلال است.
رژیمی که سردمدارانش به اعتراف خودشان غرق در انواع فساد‌های اخلاقی و مالی هستند، هیچ گاه نماینده ملت یهود نبوده و نخواهند بود و جامعه کلیمیان ایران هرگز اجازه نخواهد داد آموزه‌های جاودان ومقدس حضرت کلیم الله مستمسک چنین افرادی شود.

تبعیت کلیمیان ایران، از بیانات امام (ره) و رهبری در محکومیت اشغال فلسطین
منتخب ایرانیان کلیمی در مجلس یازدهم، با صدور بیانیه ای، تاکید کرد: جامعه ایرانیان کلیمی از فرموده‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب مبنی بر محکومیت اشغال سرزمین فلسطین تبعیت می‌کند.
در این بیانیه که به امضای آقای ”همایون سامه یح نجف آبادی“ رسیده، آمده است، با نزدیک شدن روز جهانی قدس، جامعه ایرانیان کلیمی، ​ وحدت و همدلی خود را با دیگر آزادی خواهان جهان و همچنین تبعیت خود را از فرموده‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب مبنی بر محکومیت اشغال سرزمین فلسطین و کشتار و آوارگی صاحبان اصلی این کشور اعلام می‌دارد. اهمیت این روز نه فقط بر مسلمانان بلکه بر کل مردم ظلم ستیز به ویژه جامعه ایرانیان کلیمی واضح و مبرهن است.
جامعه کلیمیان ایران، ضمن محکوم کردن سیاست‌های رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینیان مظلوم، اعلام می‌دارد، یهودیت و صهیونیست کاملا متفاوت، جدا و مخالف با یکدیگر بوده است و جامعه کلیمیان ایران با محکوم کردن سیاست‌های این رژیم فاسد که نخست وزیر و بلندمرتبه‌ترین مقامات سیاسی آن باید در دادگاه‌های مختلف در خصوص مفاسد مالی خود و خانواده شان پاسخگو باشند، تاکید می‌کند، طرح معامله قرن، پیشنهاد شده از جانب ترامپ فقط برای پیشبرد اهداف شوم صهیونیست‌ها و پایمال کردن حقوق مردم فلسطین است.
ایرانیان کلیمی با ابراز حمایت همه جانبه از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین آرزو دارند، در آینده هرچه نزدیک‌تر شاهد پیروزی حق بر باطل باشند.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: