کد خبر: ۵۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
اوایل تابستان سال ۹۶ پیکر نیمه جان یک مرد میانسال در حالی که آثار ضرب و شتم روی سر و صورتش نمایان بود به بیمارستان منتقل شد و در حالی که بریده بریده صحبت می‌کرد به مأموران گفت: دو پسر جوان سوار ماشینم شدند، مرا کتک زدند و پس از سرقت خودرو گریختند.

به گزارش آوای نشاط، این مرد ساعتی بعد به کما رفت و فوت شد. با مرگ مرد میانسال پلیس به بازجویی از خانواده‌اش پرداخت.

پسر وی گفت: پدرم نظامی بازنشسته بود. او با ماشین مسافرکشی نمی‌کرد و فقط چند نفر مسافر آشنا داشت که آن‌ها را به مقصد هایشان می‌رساند. او مرد محتاطی بود و نمی‌تواند افراد ناشناس را سوار ماشینش کرده باشد. من نمی‌دانم چه کسی او را کشته است.

یک ماه از این ماجرا گذشته بود که خودرو قربانی در حالی که هیچ وسیله‌ای از داخل آن سرقت نشده بود مقابل کلانتری خانی آباد پیدا شد. اما تحقیقات پلیس برای ردیابی عامل یا عاملان جنایت به نتیجه نرسید.

در حالی که راز کشته شدن مرد راننده فاش نشده بود اولیای دم درخواست دریافت دیه از صندوق بیت المال را مطرح کردند.

پسر قربانی دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شد و به قضات گفت:پدرم مرد محتاطی بود. او فقط تعداد خاصی مسافر داشت که آن‌ها را می‌شناخت و دنبالشان می‌رفت تا آن‌ها را به مقصد شان برسانند. ما نمی‌دانیم دو پسری که پدرم قبل از مرگش از آن‌ها نام برده چه کسانی بوده اند. پدرم با هیچ کسی مشکل مالی و اختلاف و درگیری نداشت.

وی ادامه داد: من و خواهر و برادرم حالا امیدی به پیدا شدن قاتلان پدر مان نداریم. به همین خاطر درخواست می‌کنیم تا دیه از صندوق بیت المال به ما پرداخت شود.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره این درخواست اظهار نظر کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: