کد خبر: ۵۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
یکی از شرکت های دانش بنیان نیاز کشور را به وسیله دستگاه منبع تغذیه التراسونیک برای تولید ماسک در زمان شیوع کرونا رفع کرده است.

به گزارش آوای نشاط، محمدرضا کرفی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در این‌باره گفت: برای تولید ماسک‌های سه لایه جهت تکمیل فرایند دوخت، به دستگاه منبع تغذیه التراسونیک نیاز است که با توجه به افزایش تقاضای جهانی برای ماسک، این دستگاه نیز در کنار دیگر تجهیزات با افزایش سفارش رو به رو شده است.

وی با اشاره به ساخت این دستگاه ها در این شرکت افزود: قیمت نمونه مشابه کم کیفیت چینی این دستگاه در حدود 40 میلیون تومان است، این در حالی است که نمونه با کیفیت و همراه با خدمات داخلی که در شرکت تولید می‌شود، با حدود نصف این قیمت عرضه می‌شود.

کرفی با اشاره به تقاضاهای رو به ازدیاد این دستگاه و تجهیزات مشابه، اظهار کرد: در حال حاضر مشغول تحویل همزمان 45 دستگاه به یکی از زیرمجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان امام‌(ره) هستیم که در زمینه تولید ماسک و دیگر اقلام مورد نیاز کشور برای مقابله با کرونا فعال هستند.

به گزارش روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این محقق خاطر نشان کرد: ساخت تجهیزاتی مانند منبع تغذیه التراسونیک، کشور را از واردات ماسک بی نیاز کرد و  همین موضوع باعث شد تا ده‌ها کارگاه، مسجد در زمینه تولید ماسک در سراسر کشور فعال شوند.

انتهای پیام/

 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: