کد خبر: ۵۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
در حال حاضر ۹۵ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند سازگار با 5G در اختیار ۵ شرکت ازجمله سامسونگ، ویوو، شیائومی، هواوی و اوپو قرار دارد.

به گزارش آوای نشاط، گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهد که طی سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ شرکت سامسونگ توانسته بیشترین تعداد گوشی هوشمند سازگار با ارتباطات 5G را بفروشد. با این حال، در میان ۵ شرکت برتر که بیشترین تلفن هوشمند 5G را در سه‌ماهه اول ۲۰۲۰ فروخته‌اند، تنها شرکت سامسونگ به چشم می‌خورد که کره‌ای است و ۴ شرکت دیگر را غول‌های فناوری چینی تشکیل می‌دهند.

سامسونگ توانسته در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ در حدود ۸/۳ میلیون گوشی هوشمند سازگار با فناوری ارتباطات 5G بفروشد و ۳۴/۴ درصد از بازار تلفن‌های هوشمند 5G را به دست بگیرد. در جایگاه دوم هواوی قرار دارد که ۸ میلیون تلفن هوشمند 5G فروخته و ۳۳/۲ درصد از بازار را در اختیار دارد.

آمار فروش گوشی های هوشمند 5G

شرکت ویوو با فروش ۲/۹ میلیون دستگاه گوشی هوشمند 5G درحدود ۱۲ درصد و شرکت شیائومی نیز با فروش ۲/۵ میلیون تلفن هوشمند 5G در حدود ۱۰/۴ درصد از بازار را در اختیار دارد. در جایگاه پنجم نیز شرکت چینی اوپو قرار گرفته که ۱/۲ میلیون گوشی هوشمند سازگار با فناوری 5G فروخته است و درحدود ۵ درصد از بازار چنین محصولاتی را در دست خود دارد.

جالب است بدانید ۹۵ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند 5G در اختیار ۵ شرکت سامسونگ، شیائومی، اوپو، هواوی و ویوو قرار دارد و تنها ۵ درصد (۱/۲ میلیون دستگاه گوشی هوشمند) سهم شرکت‌های دیگر می‌شود.

*زومیت

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آوای نشاط ، گوشی هوشمند ، 5G
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: