کد خبر: ۵۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

به گزارش آوای نشاط، بازیگر جدید:

روکیدا - اگزینوس 1000، سه برابر از اسنپ دراگون 865 قوی تر است! - سامسونگ, چیپست موبایل

اگزینوس ۱۰۰۰ آمده تا همه چیز را به نفع سامسونگ تغییر دهد. همه می دانیم که شرکت کره ای، نه تنها گوشی موبایل و دستگاه های دیگر تولید می کند، بلکه بسیاری از قطعات مختلف را نیز تولید می کند. یکی از این محصولات، چیپست های پردازنده موبایل است. البته خط تولید چیپست های اگزینوس شرکت سامسونگ، به اندازه چیپست های شرکت های اسنپ دراگون یا مدیاتک، محبوب نیست.

روکیدا - اگزینوس 1000، سه برابر از اسنپ دراگون 865 قوی تر است! - سامسونگ, چیپست موبایل

حتی شاید نتوان این چیپست ها را با پردازنده های کایرین هواوی مقایسه کرد. اما به نظر می رسد قرار است، ورق به سمت این شرکت کره ای برگردد. اخیراً اطلاعاتی راجع به چیپست اگزینوس ۱۰۰۰ به بیرون درز کرده است. برخلاف پردازنده های قبلی سامسونگ، این پردازنده از چیپ گرافیکی RDNA به جای چیپ گرافیکی قدیمی Mali استفاده خواهد کرد.

نتایج بنچمارک

استفاده از چیپ گرافیکی RDNA باعث شده که امتیازات بنچمارک این پردازنده نتایج خوبی را به نمایش بگذارد. در تست بنچمارک Manhattan 3.1، امتیاز ۱۸۱ FPX به دست آمد. یعنی ۵۰ درصد بیشتر از Adreno 650 در پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵. باید در نظر بگیریم که این فقط یک تست ساده است.

روکیدا - اگزینوس 1000، سه برابر از اسنپ دراگون 865 قوی تر است! - سامسونگ, چیپست موبایل

در تست Aztec (عادی)، که تست سخت تری است، اگزینوس ۱۰۰۰ به عدد ۱۳۸ FPS رسید. این رقم حدود ۲.۵ برابر بیشتر از اسنپ دراگون ۸۶۵ است. در تست Aztec (بالا)، نرخ فریم اگزینوس ۱۰۰۰ به عدد ۵۸ FPS رسید که حدود سه برابر بالاتر از اسنپ دراگون ۸۶۵ است.

انتظار می رود که اگزینوس ۱۰۰۰ در پایان سال جاری میلادی یا در ابتدای سال آینده عرضه شود. بنابراین، گوشی گلکسی نوت ۲۰ که در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد از این پردازنده بی بهره خواهد بود. احتمالاً باید در گوشی های سری گلکسی اس منتظر این پردازنده باشیم.

*لینکدونی

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: