کد خبر: ۵۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
این روش درمانی در دندانپزشکی برای درمان نیازمند متخصص در این زمینه  نزد دندانپزشک را دارد  پس برای استفاده از این روش عزیزان به متخصص ایمپلنت دندان نیاز خواهند داشت.

افراد زیادی از نداشتن دندان رنج میبرند که مقدار نبود دندان در برخی افراد یک الی دو دندان و در برخی کلیه دندان های آن ها می باشد ، مشکل این است که نبود دندان از یک الی کلیه دندان ها مشکلات و عوارض زیادی را به همراه دارد که یکی از پر اهمیت ترین این مسائل ایجاد مشکلات زیبایی و ضعف در ظاهر می باشد.

برای رفع این مشکل در گذشته استفاده از دندان مصنوعی پیشنهاد میشد که روش درستی برای درمان نبوده و با ظاهر غیر مصنوعی خود ظاهری غیر معمول را برای افراد در بر داشت.

اما مردم همچنان برای رفع مشکلات ظاهری ناشی از نبود دندان و همچنین وجود مشکلاتی چون مشکل در تکلم و مشکل در جویدن و خوردن غذا و ضعف در دستگاه گوارش و هضم، در پی راه حلی برای درمان خود هستند که با به وجود آمدن روش درمانی ایمپلنت دندان این مشکل برای افراد به صورت دائمی حل شد و افراد میتوانند با داشتن دندان های طبیعی ، چهره ایی زیبا و کیفیت زندگی مطلوب داشته باشند.

ایمپلنت دندان چگونه است؟

این روش درمانی در دندانپزشکی برای درمان نیازمند متخصص در این زمینه  نزد دندانپزشک را دارد  پس برای استفاده از این روش عزیزان به متخصص ایمپلنت دندان نیاز خواهند داشت .

ایمپنت پیچی است که جنس تیتانیوم را دارد و این پیچ پس از گرفتن معاینات لازم و بررسی های دقیق در زمان اجرای  درمان توسط بی حسی موضعی و برش ایجاد کردن بر لثه  بر داخل استخوان فک کاشته میشود که اینگونه  به عنوان ریشه دندان عمل خواهند کرد.

ایمپلنت برای کاشته شدن نیازمند تراکم قوی و استحکام خوب استخوان فک می باشد اما برخی افراد به علت به تعویق افتادن زمان کشیده شدن دندان با اقدام کاشت دندان ها ، استخوان فک دچار تحلیل شده و فاقد استخوان فک خواهند بود به همین خاطر نیازمند پیوند استخوان فک می شوند و پس از پیوند باید چند ماه را جهت جوش خوردگی پیوند صبر کنند و بعد از آن کاشت ایمپلنت دندان را انجام دهند ،  کاشت ایمپلنت دندان نیز نیازمند جوش خوردگی می باشد که معمولا 12 الی 24 هفته طول خواهند کشید و پس از آن تاج دندان بر روی دندان متصل میشود و درمان پایان می یابد و در زمان جوش خوردگی ناحیه توسط پروتز پوشیده میشود تا جوش خوردگی بهتر صورت گیرد.

شرایط ایمپلنت دندان

این روش برای درمان نیازمند کلینیک تخصصی و معتبر می باشد چرا که کلینیک حرفه ای دارای متخصصین حرفه ایی می باشد و این درمان برای داشتن روند درمانی درست و نتایج عالی نیازمند مهارت متخصص می باشد ، مورد بعدی تجهیزات دندانپزشکی و ایمپلنت می باشد که باید از آخرین تجهیزات ارائه شده در دنیا استفاده کرد  و از همه مهم تر جنس ایمپلنت از بهترین برند های دنیا باشد تا درمان با عالی ترین شکل خود به پیش رود.

 عزیزان باید توجه داشته باشند تا پس از کشیدن دندان های خود هر چه سریعتر  جهت درمان  ایمپلنت خود اقدام کنند تا دچار تحلیل دندان نشوند و پس از  درمان ایمپلنت دندان خود به کلیه مراقبت های گفته شده توسط متخصص خود بپردازند تا با مشکلی رو به رو نشوند.

ایمپلنت دندان در کرج با ظاهری متناسب با دندان های طبیعی افراد و هم رنگ بودن با دندان های اصلی شخص ، دوام دائمی ، درمانی بدون درد ، بدون محدودیت خوردن غذا ، تکلمی راحت و بدون لق شدن و افتادن دندان ها توانسته  درمانی محبوب در دندانپزشکی شناخته شود و از یک الی تمامی دندان های از دست رفته را ساپورت کند پس افراد بالای 16 سال میتوانند با خیالی راحت این روش درمانی برای دندان های از دست رفته خود توسط کلینیک های تخصصی انتخاب و اجرا نمایند.

جراحی لثه

لثه وظیفه سلامت دهان و دندان را بر عهده دارد و بدیهی است که در اثر مشکل بر این بافت در دهان ، دندان نیز تحت تاثیر آسیب های آن قرار میگیرد و بیماری ها و مشکلات زیادی را میتواند برای دهان به وجود آورد.

لثه میتواند بیماری های زیادی را دچار شود و جراحی لثه درمانی است برای رفع این بیماری ها و پیشگیری از بیماری های بیشتر و پیشگیری از آسیب به دندان و انواع مختلفی از جراحی لثه برای هدف های متفاوت نیز وجود دارد که هر کدام تجهیزات و نحوه درمان مجزایی را میپذیرند.

برای درمان جراحی لثه در  وحله اول به دندانپزشکی معتبر و سپس به متخصص حرفه ایی نیاز می باشد تا درمان با بهترین کیفیت به پیش رود و نتایج عالی را برای عزیزان به همراه داشته باشد.

جراحی لثه چگونه است ؟

بیماری های لثه در جهت جلوگیری از آسیب و پوسیدگی لثه ، پوسیدگی های دندان ، تحلیل رفتن استخوان فک ، لق شدن دندان ها ، حساس شدن دندان ها و در نهایت افتادن دندان ها نیازمند جراحی لثه می باشد که برای هر هدف نوعی خاص از جراحی لثه در کرج استفاده میشود و همچنین برای  زیبایی سازی های لثه مانند  ترمیم لبخند لثه ایی از جراحی لثه استفاده میشود.

 هر جراحی لثه در قدم اول نیازمند باکتری زدایی و جرمگیری کامل لثه در زیر لثه های دندان  می باشد تا سطوح به خوبی از جرم و پلاک و تار تار  خلاص شوند و از این رو جرمگیری کامل دندان نیز انجام میشود.

 انواع جراحی های لثه

جراحی فلاپ لثه :  این درمان معمولا برای برطرف کردن بیماری های لثه ایی انجام میشود تا سطح آلودگی ها و تار تار به خوبی از سطح دندان و لثه جدا شوند و همچنین این روش برای برداشت بافت پوسیده و سپس متصل شدن بافت های سالم به همدیگر استفاده میشود  و میتواند یک درمان عالی برای برداشت بافت اضافی لثه باشد.

جراحی پیوند لثه : زمانی که بیماری های لثه برطرف نشوند  و لثه به پیشرفت بیماری ادامه دهد دچار تحلیل لثه میشود این مشکل علاوه بر حساس شدن و پوسیدگی دندان ها میتواند منجر به لق شدن و افتادن دندان ها شود و این درمان حساس ترین درمان جراحی لثه میباشد و به همین خاطر باید پیوند لثه انجام شود تا بافت لثه به تراکم اصلی خود برسد که این درمان درد بیشتری را با خود به همراه دارد .

ترمیم پلاستیک لثه :  این درمان برای مواقعی به کار میرود که دندان تراکم اصلی خود را از دست میدهد در این حالت از طریق ترمیم پلاسیتک لثه میتوان مشکل را برطرف ساخت.

جراحی لبخند لثه ایی : برخی افراد در هنگام خندیدن با بخش زیادی از نمایان شدن لثه خود رو به رو میشوند به نوعی که مقدار لثه بیشتر از دندان مشاهده میشود و لبخند آن ها را نا زیبا میسازد در این حالت از  طرق این جراحی لثه میتواند بافت اضافی را برداشت و میزان لثه و دندان را متقارن کرد .

به هر حال روش های جراحی و هدف های درمانی جراحی بسیار متفاوت می باشد اما با در دست داشتن  مرکزی معتبر و متخصصی ماهر میتوان تک تک آن ها را با بالاترین کیفیت درمان و بهترین نتایج استفاده کرد و بهره برد.

 دندانپزشکی در کرج

 همانطور که در ایمپلنت دندان و جراحی لثه به آن اشاره کردیم  هر درمانی  در دندانپزشک مانند این دو درمان نیازمند مرکزی تخصصی و حرفه ایی و متخصصین ماهر می باشند  تا با در دست داشتن مهارت متخصص تحت  تشخیص صحیح و درمانی درست انجام گیرند و با بهترین تجهیزات دندانپزشکی روز دنیا بهترین نتایج را از درمان خود کسب نمایند که خوشبختانه این دندانپزشکی در کرج  توانسته است یک گزینه عالی برای شهروندان کرج و هموطنان عزیز باشد.  با در دست داشتن کلیه تکنیک های دندانپزشکی و دندانپزشک ماهر درمانی عادی  و بی نقص را در محیطی کاملا حرفه ایی و استریل با بخش های مجزا انجام دهد .

 برای  انتخاب یک دندانپزشکی خوب ، داشتن ساختمانی زیبا و محیط داخلی زیبا و آرامش بخش یک فاکتور مهم می باشد تا افراد بنابر استرس ناشی از دندانپزشکی آرامش خوب را از محیط دریافت نمایند که در این راستا اخلاق پرسنل و دندانپزشک نقش مهمی را ایفا میکند که در این دندانپزشکی در کرج افراد میتوانند با آرامش بالا به خدمات دندانپزشکی مختلف خود بپردازند

انتهای پیام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: