کد خبر: ۵۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
سخنگوی قوه قضائیه:
غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه، در رابطه با پرونده روح الله زم اظهار کرد: بعد از دستگیری زم، برخی از همکاران وی در داخل، خودشان را معرفی و خود اظهاری کردند. نام هیچ کدام از مدیران ارشد کشور در پرونده مطرح نیست.

به گزارش آوای نشاط، اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در برنامه دستخط درمورد جزئیات پرونده روح الله زم توضیحاتی ارائه داد.

اسماعیلی افزود: تحقیقات این پرونده تکمیل شده است و چند جلسه ی دادگاهش نیز برگزار شده  و ادامه ی جلسات  دادگاه را به زودی خواهیم داشت. در فاز دوم این پرونده تعدادی از عناصر مرتبط اصلی تر و دارای نقش فعالتر هست که در این حوزه تعدادی از این افراد دستگیر شدند و تحقیقات پرونده هایشان تکمیل شده و به نوعی کیفر خواست گروه دوم هم به دادگاه رفت و افراد متعددی تا الان احضار و از آن ها تحقیقاتی صورت گرفته و برای برخی قرار تامین صادر شده و برخی بدون قرار تامین در رفت و آمد ادامه  ی بازجویی ها و تحقیقات  هستند و البته افرادی هم هستند که هنوز احضار نشدند و کسانی هم هستند که بعد از این پرونده  خودشان آمدند و  اظهار فریب کردند.

اسماعیلی همچنین درمورد دخیل بودن افرادی با مسئولیت هایی درسطح بالا در این پرونده گفت: در بخش های مختلف افرادی دراین پرونده مطرح هستند اما مدیران ارشد و تراز اول  مطرح نیستند و تحقیقات ما ادامه دارد پرونده هنوز مفتوح است.

 
منبع: انتخاب
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: