کد خبر: ۵۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
مقامات ایتالیا اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته 889 نفر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند تا شمار قربانیان کرونا در این کشور اروپایی به 10023 نفر برسد.

به گزارش آوای نشاط، مقامات درمانی ایتالیا روز شنبه اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته ابتلای 5974 نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور اروپایی به 92 هزار و 472 نفر برسد.

همچنین طی مدت مذکور 889 نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان کرونا در این کشور به 10023 نفر رسید.

بیشتر قربانیان و مبتلایان به کرونا در ایتالیا در منطقه لومباردیا در شمال این کشور هستند.

بر اساس آخرین آمار، طی روز گذشته 2117 نفر در این منطقه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند تا مجموع مبتلایان در لومباردیا به 39 هزار و 415 نفر برسد.

همچنین طی 24 ساعت گذشته 542 نفر از مبتلایان به کرونا در لومباردیا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان ویروس کرونا در این منطقه به 5944 نفر برسد.

روز گذشته خبرگزاری «رویترز» خبر داد: «رئیس مؤسسه سلامت ملی ایتالیا می‌گوید، ایتالیا به هنوز به پیک شیوع ویروس کرونا نرسیده است».

همچنین اتحادیه ملی پرستاران در ایتالیا گزارش داد که «دنیلا تریزی» پرستار ۳۴ ساله ایتالیایی بعد از ابتلا به این ویروس خودکشی کرده است.

 

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: