کد خبر: ۵۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران و برف از امروز تا جمعه در ۱۶ استان اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی جدید بارش باران و برف سراسر کشور را فرا می‌گیرد.

به گزارش آوای نشاط، بر اساس جدیدترین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز برای برخی مناطق خراسان رضوی، خراسان جنوبی،‌ استان‌های واقع در نوار غربی،‌ زاگرس مرکزی و جنوبی،بخش‌هایی از کرمان و یزد و ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

فردا پنجشنبه در استان‌های کردستان،کرمانشاه،‌ نیمه جنوبی آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، زنجان، همدان،‌ لرستان،‌ مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی در استان‌های چهارمحال و بختیاری،‌ فارس، غرب اصفهان،نیمه غربی کرمان،جنوب یزد و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی‌شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از بعدازظهر روز جمعه با عبور سامانه بارشی از غرب کشور برای بخش‌هایی از شمال غرب، غرب و به‌تدریج جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش باران گاهی با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

شنبه هفته آینده با تشدید فعالیت این سامانه بارشی، در اکثر مناطق نیمه غربی کشور بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد به نسب شدید و در مناطق مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود. روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده این سامانه در اکثر مناطق کشور فعال خواهد بود.

به گزارش تسنیم،‌ امروز آسمان تهران نیمه‌ابری گاهش همراه با با وزش باد و احتمال بارش پراکنده، فردا ابری در برخی ساعات بارش باران و احتمال رگبار و رعدوبرق، و جمعه نیمه‌ابری تا ابری گاهی وزش باد با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
برچسب ها: آوای نشاط ، برف ، آب و هوا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: