کد خبر: ۵۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۱
رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری روزانه خود درباره مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت که هرگز به هیچ کشور خارجی برای تضمین نجات ما از بحران کنونی اعتماد نخواهیم کرد.

به گزارش آوای نشاط، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه گفت که در حال برگزاری نشست‌هایی است تا ببیند آیا امکان دارد محدودیت‌های ایجاد شده در آمریکا را تا 12 آوریل (24 فروردین) کاهش دهد یا خیر.

وی که در کنفرانس خبری روزانه خود درباره آخرین تحولات کشور درباره مقابله با شیوع ویروس کرونا صحبت می‌کرد، افزود: «ویروس کرونا 170 کشور را درگیر خود کرده اما امیدهایی وجود دارد و ما می‌توانیم شاهد نوری در انتهای تونل باشیم و در حال نزدیک شدن به پایان مبارزه با دشمن نامرئی هستیم.»

ترامپ اضافه کرد:‌«شرایط کنونی بحران درمانی و نه بحران مالی است و بحران کنونی اهمیت مرزها را بیش از پیش نشان می‌دهد.»

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: «قدرت اقتصادی ما برای مقابله با این ویروس مهم است و به دنبال حمایت مالی مستقیم از آمریکایی‌ها هستیم.»

آمریکا طی 24 ساعت گذشته 8666 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرد تا شمار مبتلایان به این ویروس در آمریکا به 52400 نفربرسد.

از سوی دیگر در 24 ساعت گذشته 120 مورد مرگ جدید در آمریکا به دلیل ابتلا به کرونا گزارش شد و مجموع فوتی‌ها در آمریکا به دلیل کرونا به 673 نفر رسید.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
برچسب ها: آوای نشاط ، ترامپ ، کرونا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: