کد خبر: ۴۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
رئیس سازمان امداد و نجات، جزییات امدادرسانی به استان‌های سیل‌زده را تشریح کرد. به گفته او، همچنان امدادرسانی در بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، سمنان، فارس و خوزستان ادامه دارد.

به گزارش آوای نشاط، مرتضی سلیمی، ‌ در مورد آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان از سوم فروردین ماه تاکنون گفت: ١٩ استان آذربایجان شرقی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی و هرمزگان از سوم فروردین ماه درگیر سیل هستند.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ امدادگر در قالب ۱۰۰تیم، امدارسانی به سیل زدگان را در دستور کار خود قرار داده‌اند، افزود: امدادگران در این روزها به ٩٧٥٧نفر از هموطنان در ٦١شهر و روستاو ٩محورکوهستانی امدادرسانی کردند و از این میان ۵۳۶ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۷۹ تن از هموطنان را به مناطق امن منتقل کردند.

سلیمی با بیان اینکه امدادگران از ۵۹ واحد مسکونی تخلیه آب را انجام داده و ۱۴ دستگاه خودرو را مسیر سیلاب نجات دادند، افزود: امدادگران در این مدت میان سیل زدگان ۱۰۲ دستگاه چادر، ۲۸۴۹ تخته پتو، ۱۱۴۸ تخته موکت، ۳۷۶ کیلوگرم نایلون و ۶۷۶ بسته غذایی توزیع کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد: همچنان امدادرسانی در بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، سمنان، فارس و خوزستان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: