کد خبر: ۴۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۳
سقوط بازار سهام امارات همچنان ادامه دارد و امروز یکشنبه سهام این بازار ۳ میلیارد و ۵۸۰ میلیون دلار از ارزش خود را از دست داد.

به گزارش آوای نشاط، سهام امارات امروز یکشنبه در معاملات اول جلسه این هفته حدود 13.17 میلیارد درهم (3.58 میلیارد دلار) از ارزش بازاری خود را با وجود مشوق های دولتی در این کشور برای مهار آثار و تبعات گسترش ویروس کرونا از دست داد.

براساس آماری که سایت مباشر با استناد به اطلاعات بازار مالی ابوظبی و دبی تهیه کرده است: ارزش بازاری سهام ابوظبی به 414.84 میلیارد درهم در پایان معاملات امروز در مقابل حدود 420.46 میلیارد درهم گذشته رسید و با این احتساب زیان 5.62 میلیارد درهمی (1.53 میلیارد دلاری) متحمل شد.

همزمان، سهام دبی نیز هنگام بستن جلسه امروز رقم 288.98 میلیارد درهم را نسبت به 296.53 میلیارد درهم ثبت کرد و 7.55 میلیارد درهم (2.06 میلیارد دلار) را از دست داد.

این عملکرد با وجود شتاب نهادهای دولتی امارات برای اتخاذ تدابیر پیش دستانه جدید انجام شد. بانک مرکزی امارات طرح حمایت اقتصادی فراگیری به ارزش 37 میلیارد دلار را برای مهار تبعات ویروس کرونا اعلام کرد.

همچنین حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم ولیعهد دبی پنجشنبه گذشته بسته مشوق اقتصادی جدیدی به ارزش 408 میلیارد دلار برای بخش های خرده فروشی و تجارت و گردشگری و انرژی این امارات اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
برچسب ها: آوای نشاط ، بورس ، امارات
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: