کد خبر: ۴۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
در نوروز 99 فیلم های سینمایی و تلویزیونی متنوعی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد که «ماموریت غیرممکن» ، «سریع و خشن» ، «سرو زیر آب» و «سرخپوست» از جمله آنهاست.

به گزارش آوای نشاط، در ایام نوروز فیلم های سینمایی مختلفی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

بنا بر این گزارش، فیلم های شبکه سه سیما هر روز ساعت 15:30 روانه آنتن خواهد شد و ساعت 24 و 10 صبح روز بعد تکرار خواهد شد.

پخش این فیلم ها از سه شنبه 27 اسفندماه آغاز خواهد شد و تا جمعه 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

**«ماموریت غیرممکن: غبار»

فیلم سینمایی ماموریت غیرممکن به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری، محصول آمریکاست و در سال 2018 ساخته شده است.

این فیلم که در ژانر اکشن و جاسوسی ساخته شده از بازیگرانی نظیر تام کروز، ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، سایمون پگ، میشل موناهن و الک بالدوین بهره می برد.

 

بعد از دستگیری سالامون لین، بقایای تشکیلاتی که او رهبری‌اش را برعهده داشت، اکنون تبدیل به یک گروه تروریستی جدید به نام حواریون شده ‌است.

**«مسابقه بزرگ»   

2018 هندوستان فیلم سینمایی «مسابقه بزرگ» محصول کشور هندوستان در سال 2018 است و کارگردانی آن را رمو دی سوزا برعهده داشته است.

 

در این فیلم بازیگرانی همچون آنیل کاپور، سلمان خان، ژاکلین فرناندز، بابی دیول، دیزی شاه، ساغیب سالم، فردی درووالا، آمیت ساد ایفای نقش کرده اند. شمشیر سینگ (آنیل کاپور) بزرگترین امپراطوری تجارت اسلحه و مواد مخدر در خاورمیانه را دارد.

سیکندر سینگ (سلمان خان) پسر بزرگش است، سانجانا (دیزی شاه) و سارای (ساغیب سالم) فرزندان کوچکتر و دوقلوی او هستند. یکی از رقبای تجاری شمشیر سینگ شروع به ایجاد مشکل برای تجارت خانواده میکند...

**«جهان پهلوان تختی»

فیلم سینمایی «جهان پهلوان تختی» را بهرام توکلی ساخته است و فیلمی سیاه و سفید با موضوع زندگی غلامرضا تختی است که با شرکت در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر این فیلم توانست در ۱۰ بخش کاندید کسب سیمرغ بلورین شود که در نهایت موفق شد در دو بخش سیمرغ بلورین را از آن خود کند.

 

داستان فیلم غلامرضا تختی با قرائت و امضای وصیت نامه و یافتن جسد او در هتل آغاز می‌شود، سپس با فلاش بک دوران کودکی اش را که در فقر شدید و در آلونک‌ها می‌گذراند، به تصویر می کشد. در ادامه نیز فیلم بخش های دیگر زندگی این ورزشکار را به تصویر می کشد و چالش هایی را که تختی در زندگی با آنها مواجه بوده است.

ماهور الوند، حمیدرضا آذرنگ، فرهاد آئیش، بهنوش طباطبایی، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، معصومه قاسمی‌پور، شیرین یزدان بخش، محسن تختی، علیرضا گودرزی، شاهرخ شهبازی، جمشید آبلو بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

**«فورد در برابر فراری»

فورد در برابر فراری تحسین شده در زمینه‌های تصویربرداری، بازیگری و کارگردانی به کارگردانی جیمز منگولد و محصول آمریکاست که محصول سال 2019 است.

در این فیلم سینمایی مت دیمون، کریستین بیل، جان برنثال، کترینا بلف، نوآ جوپ و جاش لوکاس ایفای نقش کرده اند.

فیلم، داستان زندگی و رفاقت پیچیده کن مایلز و کرول شلبی را به تصویر می‌کشد...

**«سرخپوست»

فیلم سینمایی «سرخپوست» به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی در سال ۱۳۹۷ ساخته شده و برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است. 

این فیلم با نامزدی در ۸ رشته جشنواره، توانست سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیئت داوران را به خود اختصاص دهد.

داستان «سرخپوست» از این قرار است که سال ۱۳۴۶، یک زندان قدیمی در جنوب به دلیل مجاورت با فرودگاه در حال توسعهٔ شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان، به همراه مأمورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدید هستند و قرار است خود سرگرد به همراه افرادش تا عصر از زندان بروند. سرهنگ مدبر که مافوق جاهد است به نزد او در زندان می‌رود و می‌گوید که جاهد ترفیع گرفته و قرار است جانشین خود او شود. جاهد که از شنیدن این خبر خوشحال است در طی یک تماس تلفنی متوجه می‌شود که یکی از زندانیان به نام احمد سرخ‌پوست همراه با دیگر زندانیان نبوده‌است.

 

تحقیقات بعدی، جاهد را مطمئن می‌سازد که سرخ‌پوست در زندان است و در جایی پنهان شده‌است. هم‌زمان، یک مددکار زندان به نام سوسن کریمی به دیدن جاهد آمده و به وی می‌گوید که حکم سرخ‌پوست از حبس به اعدام تغییر کرده‌است. جاهد که حکم ترفیع خود را در خطر می‌بیند به همراه نیروهای خود، تمام زندان را برای پیدا کردن سرخ‌پوست جست‌وجو می‌کند...

نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، امیر کیوان معصومی، حبیب رضایی، مانی حقیقی، اسماعیل پوررضا، محمدرسول صفری، یدالله شادمانی، علی مردانه و مرتضی علی‌عباس بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

**«تبدیل شوندگان»

تبدیل شوندگان به کارگردانی تراویس نایت و نویسندگی کریستینا هادسون در ژانر علمی تخیلی و اکشن ساخته شده است و محصول سال 2018 است.

هیلی استاینفلد و جان سینا بازیگران این فیلم هستند که قصه آن در سال ۱۹۸۷ می گذرد. رباتی به‌نام بامبلبی به‌دنبال سرپناهی در یک شهر ساحلی واقع در کالیفرنیا می‌گردد. چارلی، دختری که بزودی 18 ساله خواهد شد و با آن برخورد می کند...

**«سریع و خشن»

هابز و شاو که اسپین‌آف مجموعه فیلم‌های سریع و خشن است، به کارگردانی دیوید لیچ و نویسندگی کریس مورگان روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
این فیلم اکشن و ماجراجویانه در سال 2019 ساخته شده و دواین جانسون، جیسون استاتهام، ونسا کربی، ادریس البا، هلن میرن، ایزا گونزالس، رومن رینز، ادی مارسن، کلیف کرتیس بازیگران آن هستند.

 

داستان این فیلم دو سال پس از اتفاقات فیلم سرنوشت خشمگین به وقوع می‌پیوندد. مأمور باتجربه لوک هابز تصمیم می‌گیرد با دوست و رقیب قدیمی‌اش دکارد شاو همکاری کند.

**«شاهد نامرئی»

2018 ایتالیا جنایی فیلم سینمایی «شاهد نامرئی» محصول کشور ایتالیاست. این فیلم در سال 2018 ساخته شده است و ژانر آن جنایی است.

این فیلم سینمایی بناست روز چهارشنبه 6 فروردین روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

**«قصر شیرین»

قصر شیرین فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی و به نویسندگی محسن قرایی و محمد داودی ساخته سال ۱۳۹۷ است. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر اکران شد و با نامزدی در هشت رشته، برنده دو سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی متن شد.

در این فیلم سینمایی حامد بهداد، محمد عسگری، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان فر، یونا تدین، نیوشا علیپور، بابک لطفی خواجه پاشا و... ایفای نقش کرده اند.

«قصر شیرین» قصه جلال مرادی ۴۲ ساله است که در تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما جرم او در دادگاه غیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می‌رود و پس از دو سال به شهرش بازمی‌گردد...

**«مرز سه گانه»

مرز سه‌گانه به کارگردانی جی. سی. چاندور محصول 2019 است و در ژانر اکشن ساخته شده است.

بن افلک و اسکار آیزاک بازیگران فیلم سینمایی «مرز سه گانه» هستند.

 

داستان فیلم قصه پنج دوست قدیمی و کهنه سرباز را روایت می‌کند که برای یک سرقت بزرگ به آمریکای جنوبی می‎روند، اما هنگامی که عملیات طبق نقشه پیش نمی‌‎رود، آنها باید برای نجات جان خود تلاش کنند.

**«فرا سرعت»

فراتر از سرعت (Over Drive 2018 ) یک فیلم اکشن مسابقه ای ژاپنی محصول سال 2018 به کارگردانی ایچیرو هاسومی است.

ستارگانی چون ماساهیرو هیگاشیدی، مکنیو، آئویی موریکاوا، تاکومی کیتامورا، کیتا ماچیدا و کوتارو یوشیدا در این فیلم ایفای نقش می کنند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که هیاما آتسوشیرو یک تعمیرکار و مهندس خودرو در شرکت مسابقاتی سوپیکا است.

 

هیاما نائوزومی نیز یک فرد دردسرساز با اینحال راننده‌ی جوان مستعدی در خدمت شرکت مسابقاتی سوپیکاست که امیدوار است به مسابقات رالی قهرمانی جهان ترقی کند. او همچنین برادر کوچکتر آتسوشیرو است. این دو برادر همیشه بر سر رانندگی بی‌پروای نائوزومی نزاع می‌کنند و به همین دلیل جو ناخوشایندی شروع به وجود آمدن در تیم می‌کند. یک روز، هیکارو اندو تبدیل به نائوزومی می‌شود ، هر چند که او به هیچ عنوان با دنیای مسابقات ماشین آشنایی ندارد و…

**«زمین سرگردان»

فیلم سینمایی زمین سرگردان (The Wandering Earth) فیلمی اکشن، درام و علمی تخیلی محصول سال ۲۰۱۹ کشور چین به کارگردانی فرانت گو است. بازیگرانی چون ژائو جینمای، کو چوشیائو، مایک سوی، نگ مان-تات، جینگ‌جینگ کو، گوانگجیه لی، جیایین لی و هائویو یانگ در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

هنگامی که خورشید به پایان عمر خود نزدیکتر می‌شود، مردم سرتاسر جهان، دستگاه‌هایی فوق‌پیشرفته را برای خارج کردن سیاره زمین از مدار و انتقال آن به یک منظومه جدید بوجود می‌آورند...

**«سیمبا»

سیمبا محصول سال ۲۰۱۸ سینمای هند است و به کارگردانی روهیت شتی است. در این فیلم بازیگرانی همچون رانویر سینگ، سارا علی‌خان، سنو سود، اشوتوش رانا، آشوینی کالسکار، اولکا گوپتا، آکشی کومار، ساریتا جوشی ایفای نقش کرده‌اند.

 

سیمبا، افسر پلیس فاسدی است که به واسطه رفتارهای غیراخلاقی‌اش از مزایای زیادی بهره می‌برد، تا اینکه یک تصادف همه زندگی او را تغییر می‌دهد و او را به سمت راه درست هدایت می‌کند ...

**«سرو زیر آب»

سرو زیر آب به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در سال 96 ساخته شده و بناست از شبکه سه سیما پخش شود.
این فیلم در ژانر دفاع مقدس ساخته شده و بابک حمیدیان، مینا ساداتی، شهرام حقیقت دوست، رضا بهبودی، همایون ارشادی، مهتاب نصیرپور، هومن برق نورد، ستاره اسکندری، فرخ نعمتی و مسعود رایگان در آن ایفای نقش کرده اند.

 

راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهی‌اش و بازگشت آرامش سفر بلندی را آغاز می‌کند؛ سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می‌دهد.

**«زمین لرزه»

زمین لرزه به کارگردانی جان آندریاس اندرسن در ژانر اکشن ساخته شده و محصول سال 2018 کشور آمریکاست.

کریستوفر جونر، آنه دال تورپ و ادیث هاگنرود سندی در این اثر سینمایی ایفای نقش کرده اند.

 

پس از وقوع زلزله ای ویرانگر در شهر اسلو پایتخت نروژ در سال ۱۹۰۴، دانشمندان بار دیگر نشانه‌هایی حاکی از حرکت خطرناک گسل‌ها را شناسایی می‌کنند و…

**«ماموریت خارق العاده»

این فیلم سینمایی محصول سال 2017 کشور چین است و 121 دقیقه زمان دارد.

 

«ماموریت خارق العاده» در ژانر اکشن جنایی ساخته شده و داستان آن پیرامون یک پلیس مخفی است که قصد دارد به یک سندیکای قاچاق مواد مخدر نفوذ کند و آن را از درون نابود سازد…

**«تقلب»

فیلم سینمایی تقلب محصول سال 2019 سینمای هند است و داستان آن درباره یک هنرمند متقلب است.

 

او در شمال هند از هر شهر به شهری دیگر می رود و با فریب و دوز و کلک افراد مختلف را گول می زند و آنها را به این متقاعد می کند تا پول به او پرداخت کنند تا زندگی شان بهتر شود و از همین راه او می تواند افراد زیادی را گول یزند و از آنها پول بگیرد تا زندگی اش را بچرخاند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: آوای نشاط ، شبکه سه ، نوروز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: