کد خبر: ۴۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، ورود به کربلا به مدت یک هفته متوقف شد و نه تنها زائران کشورهای دیگر بلکه سایر استان‌های عراق نیز نمی‌توانند به کربلا سفر کنند.

به گزارش آوای نشاط، هم‌زمان با ایام پرفضیلت ماه رجب و در آستانه ولادت حضرت علی (ع)، به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، ورود به کربلا ممنوع شد.

استاندار کربلا با اعلام ممنوعیت ورود به استان کربلا اعلام کرد: «در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ورود شهروندان دیگر استان‌های عراق به کربلا  به مدت یک هفته ممنوع است».

این تصمیم به منظوز جلوگیری از شیوع مرونا در عراق ومبارزه با این‌ویروس اتخاذ شده است. بر همین اساس بسیاری از افراد که قصد تشرف به کربلا و زیارت امام حسین (ع) را در این ایام داشتند، نمی‌توانند وارد کربلا شوند. این امر در حالی است که روزانه حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) توسط خادمان ضدعفونی می‌شود و کربلا در آستانه ولادت امام علی (ع) از هفته گذشته در حال آماده‌سازی به منظور حضور زائران حسینی بود.

به گزارش فارس، سفر ایرانیان به عتبات از اوایل اسفندماه متوقف شد و بسیاری از زائران و‌عاشقان حسینی که مشتاق زیارت اعتبات مقدسه عراق در ماه رجب بودند، در انتظار برقراری این سفر هستند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آوای نشاط ، کربلا ، کرونا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: