کد خبر: ۴۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
ثبت اعتراض برخی متقاضیان طرح ملی مسکن که به نتیجه پالایش‌ها اعتراض داشتند، از دقایقی قبل صرفا در سامانه tem.mrud.ir آغاز شد.

به گزارش آوای نشاط، بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، ثبت اعتراض تعدادی از متقاضیان طرح ملی مسکن که به نتیجه بررسی‌ها و پالایش‌های طرح ملی مسکن معترض بوده‌اند، در سامانه tem.mrud.ir از امروز آغاز شد.

آن دسته از متقاضیانی که به دلایلی همچون اشتباه در سامانه‌های موجود، اعلام اشتباه قرمز بودن فرم «ج»، اشتباه در استعلام از بانک مسکن، ثبت نشدن سرپرست خانوار بودن و… از ثبت نام در سری نخست حذف شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور، اعتراض خود را همراه با مدارک لازم ثبت کنند.

گفتنی است آن دسته از متقاضیانی هم که خواهان انصراف از این طرح هستند، می‌توانند با مراجعه به همین سامانه از روز دوشنبه ۱۲ اسفند ماه، انصراف خود را ثبت کنند.

پیش از این نیز معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای که چهارشنبه ۷ اسفند صادر کرده بود، اعلام کرد: متقاضیانی که در استعلام طرح اقدام ملی حائز شرایط نشده‌اند و نسبت به نتیجه استعلام اعتراض دارند از تاریخ ۱۰ اسفند می‌توانند با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی نسبت به ثبت اعتراض خود در سایت tem.mrud.ir اقدام کنند.

خاطرنشان می‌شود متقاضیان می‌بایست پس از بالا آمدن سایت مذکور، از قسمت «ورود به پروفایل متقاضی» اقدام به درج اعتراض خود کنند.

 

انتهای پیام/
 
منبع: مهر
برچسب ها: آوای نشاط ، مسکن ، مسکن ملی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: