کد خبر: ۴۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹
معاون حقوقی ریاست جمهوری گفت: بررسی موارد و بخش‌های مورد ابهام در شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان در این معاونت به پایان رسیده و فقط منتظر ارائه پیشنهاد یکپارچه از سوی دانشجویان هستیم تا تهیه نسخه نهایی پیشنهادات تهیه شود.

به گزارش آوای نشاط، لعیا جنیدی معاون حقوقی ریاست جمهوری اظهارداشت: پس از جلسه‌ای که معاونت حقوقی ریاست جمهوری با نمایندگان دانشجویی درباره شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان داشت، دانشجویان پیشنهادات و نظرات خود را درباره این شیوه‌نامه مطرح کردند.

وی ادامه داد: پس از این جلسه، مقرر شد معاونت حقوقی ریاست جمهوری پیشنهادات دانشجویان را بررسی کند و در صورت نیاز، مواردی در شیوه‌نامه جدید انضباطی دانشجویان اعمال شود تا نظر دانشجویان هم تامین شده باشد.

جنیدی خاطر نشان کرد: مواردی در شیوه‌نامه که با قانون اساسی، قوانین عادی کشور و منشور حقوق شهروندی مغایرت داشت هم مورد بررسی قرار گرفت.

*منتظر ارائه پیشنهاد از سوی دانشجویان درباره شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان هستیم

جنیدی تصریح کرد: معاون حقوقی ریاست جمهوری هم‌اکنون بررسی موارد و بخش‌های مورد ابهام در شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان را به پایان رسانده و فقط منتظر ارائه پیشنهاد یکپارچه از سوی دانشجویان درباره شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان هستیم تا تهیه نسخه نهایی پیشنهادات تهیه شود.

به گفته جنیدی، پیشنهاد نهایی معاونت حقوقی رئیس جمهوری درباره شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه خواهد شد.

 

چندی پیش‌ شیوه‌نامه جدید انضباطی دانشجویان با همکاری وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصویب و به دانشگاه‌های کشور ابلاغ شد. پس از تصویب و ابلاغ شیوه نامه جدید انضباطی، دانشجویان به این شیوه نامه اعتراض کردند و عنوان کردند که حقوق اولیه دانشجویان و حقوق شخصی در این شیوه نامه در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: