کد خبر: ۴۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
کارگروه مقابله با بیماریهای واگیر شهرداری تهران در تداوم اقدامات خویش برای پیشگیری از شیوع کرونا در سطح پایتخت، ورود افراد دستفروش را به مترو ممنوع کرد.

به گزارش آوای نشاط، کارگروه مقابله با بیماریهای واگیر شهرداری تهران در تداوم اقدامات خویش برای پیشگیری از شیوع کرونا در سطح پایتخت، ورود افراد دستفروش را به مترو ممنوع کرد.

«غلامحسین محمدی» رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اعلام مصوبات دومین جلسه کارگروه مقابله با بیماریهای واگیر را در شهرداری تهران به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس مصوبات این کارگروه، شرکت بهره برداری مترو با همکاری نهادهای قضایی و انتظامی باید نسبت به جلوگیری از ورود دستفروشان اقدام کند.

محمدی افزود: باغ پرندگان شهر تهران نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل می شود.

باغ پرندگان تهران به عنوان بزرگترین باغ پرندگان کشور در زمینی جنگلی به مساحت بیش از ۶ هکتار در منطقه لویزان در شمال شرق تهران قرار دارد.

سخنگوی اطلاع رسانی شهرداری تهران در زمینه ویروس کرونا همچنین گفت که کارگروه بیماریهای واگیر تصویب کرده است تا حد امکان از برگزاری جلسات در شهرداری تهران اجتناب و جلسات آن به صورت مجازی برگزار شود.

وی تامین نیازهای فنی و لجستیکی تمامی مجموعه های شهرداری تهران به مدت حداقل ۴۰ روز، آمادگی لازم شهرداری برای خدمات رسانی در صورت اعمال محدودیت فعالیت بخشهایی از پایتخت و اتخاذ تدابیر لازم در مورد سامان سراها و سایر مراکز مرتبط با مددجویان را از دیگر مصوبات کارگروه یادشده در ارتباط با شیوع ویروس کرونا برشمرد.

محمدی گفت: بر اساس مصوبات یادشده، سازمان زیباسازی شهرداری تهران باید نسبت به افزایش ظرفیت در اختیار حوزه اطلاع رسانی به شهروندان از طریق بیلبوردها، تلویزیون های شهری و سایر ظرفیت های تبلیغاتی موجود در سطح شهر در اسرع وقت اقدام کند.

وی افزود: میادین میوه و تره بار نیز باید از فضاهای تبلیغاتی موجود در بازارهای روز و رادیو مستقر در این بازارها برای اطلاع رسانی در زمینه پیشگیری از کرونا بهره بگیرند.

مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات شهرداری خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین با توجه به افزایش مراجعه شهروندان برای خرید مایحتاج روزانه خود از فروشگاه های بزرگ، شرکت فروشگاه های شهروند آمادگی خود را برای تامین مایحتاج روزانه مردم اعلام کرد.

بنا به تازه ترین آمارهای اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ظهر امروز سه شنبه ۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به بیماری کرونا مبتلا شده و ۱۵ نفر فوت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، در شبانه روز گذشته ٣٤ نفر به آمار مبتلایان اضافه شده اند که شامل قم ١٦، تهران ٩، فارس ١، مازندران ٢، گیلان ٢، نیشابور ١، البرز ۲ و قشم ١ نفر است.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: