کد خبر: ۴۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به تداوم بارش‌های سیل‌آسا، از مردم درخواست کرد از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند.

به گزارش آوای نشاط، عباس شرفی صبح امروز اظهار کرد: با وجود اینکه از شب گذشته بارش شدید و بدون وقفه باران را در تمام محورهای استان شاهد هستیم اما همه راه‌های مواصلاتی بجز محور قدیم خرم‌آباد- پلدختر و گردنه پای آستان کوهدشت باز و تردد برقرار است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بحرانی از عصر روز دوشنبه پنجم اسفند به دلیل مسائل ایمنی محور خرم آباد- پلدختر را مسدود کردیم و محورهای دهلیج، چولهول و پاعلم را به عنوان جایگزین درنظر گرفتیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: گردنه پای آستان در محور کوهدشت- گراب نیز بدلیل عملیات ریزش‌برداری در پی عملیات انفجار توسط پیمانکار راه و شهرسازی مسدود شده است و تردد در محور جایگزین آن از مسیر کت کن- خسروآباد- کوهنانی صورت می‌پذیرد.

شرفی گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی در ستاد مدیریت بحران راهداری لرستان و تقسیم کاری که صورت گرفت از ساعات اولیه روز دوشنبه پنجم اسفند تمام‌ نیروها و ماشین آلات به‌خصوص در محورهای حساس به حالت آماده باش درآمدند و تا این لحظه هیچ‌گونه خللی در تردد رخ نداده است.

وی از مردم استان خواست در این شرایط از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
برچسب ها: آوای نشاط ، لرستان ، سیل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: