کد خبر: ۴۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
براساس آخرین شواهد آزمایشگاهی تا ظهر امروز ۷۸۵ نفر از میان هزاران نفری که به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کرده بودند به مراکز درمانی برای بررسی بیشتر و تحت نظر قرار گرفتن ارجاع شده‌اند.

به گزارش آوای نشاط، کیانوش جهانپور مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در کشور گفت: براساس آخرین شواهد آزمایشگاهی تا ظهر امروز 785 نفر از میان هزاران نفری که به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کرده بودند به مراکز درمانی برای بررسی بیشتر و تحت نظر قرار گرفتن ارجاع شده‌اند.

وی گفت: از روز گذشته تا کنون، 10 مورد ابتلای جدید تایید شده است که 8 نفر در شهر قم و دو نفر در شهر تهران هستند؛ به صورت مجموع طی روزهای گذشته 28 نفر تشخیص قطعی کرونا داشته‌ایم که عمدتا در شهر قم ساکن هستند یا سفر به قم داشته‌اند.

جهانپور گفت: یک نفر از موارد ده گاه جدید جان خود را از دست داده است و به طور کلی تاکنون 5 نفر به دلیل ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند.

محمد جمالیان رئیس علوم پزشکی اراک نیز گفت: براساس تصمیم اخذ شده در جلسه پدافند زیستی استان کلیه مدارس و دانشگاه ها تا آخر هفته تعطیل شد تا بتوانیم سرعت انتشار ویروس را کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه امروز سه مورد مشکوک جدید ابتلا به کرونا در استان شناسایی شده که باید آزمایشات قطعی آنها انجام شود افزود: به محض اینکه پاسخ تست تاییدی دریافت شود به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: یک نفر در استان مرکزی براثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

انتهای بیام/

منبع: انتخاب
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: