کد خبر: ۴۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۲
پنتاگون اعلام کرد:
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که شمار نظامیان این کشور که در حمله موشکی به پایگاه عین الاسد دچار «آسیب مغزی» شده اند به ۱۱۰ نفر افزایش یافت.

به گزارش آوای نشاط، به نقل از هیل، وزارت دفاع آمریکا از افزایش شمار نظامیان زخمی این کشور در حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد خبر داد.

بر اساس این گزارش، پنتاگون بامداد شنبه اعلام کرد که یک نظامی دیگر با علائم آسیب مغزی در این حمله شناسایی شده و به این ترتیب شمار نظامیان زخمی از ۱۰۹ نفر به ۱۱۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

در بیانیه پنتاگون آمده است: متخصصان پزشکی ارتش از عین الاسد تا آلمان و ایالات متحده تلاش دارند تا سطح مطلوبی از مراقبت‌ها را برای خدمه نظامی تامین نمایند و به همین دلیل ۷۰ درصد از کسانی که دچار آسیب مغزی تشخیص داده شده بودند، به محل خدمت بازگشتند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در ابتدا اعلام کرده بود که هیچ آمریکایی در حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد در استان الانبار عراق آسیب ندیده است.

چند روز بعد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) تأیید کرده بود که ۱۱ نظامی این کشور در حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد عراق دچار مشکل شده‌اند که تعدادی از آنها به کویت و تعدادی دیگر به آلمان منتقل شده‌اند.

پس از آن، ابتدا اعلام شد که نظامیان آسیب دیده آمریکایی ۳۴ و سپس ۶۰ نفر هستند که در نتیجه حمله موشکی ایران به عین الاسد دچار آسیب مغزی شده‌اند.

چند روز پیش در تازه‌ترین به روز رسانی شمار نظامیان آمریکایی که در جریان این حمله دچار آسیب مغزی شده‌اند، ۱۰۹ نفر اعلام شد.

انتهای پیام/

 

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: