کد خبر: ۴۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد؛
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات مشترک یگان پهپادی و موشکی ارتش به نام «توازن بازدارندگی سوم» در عمق عربستان سعودی خبر داد.

به گزارش آوای نشاط، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (جمعه) از انجام عملیاتی در عمق سعودی خبر داد و آن را «توازن بازدارندگی سوم» نامید.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، وی اعلام کرد، این عملیات با دو موشک‌ بالستیک «قدس»، ۱۲ پهپاد صماد-۳ و موشک بالستیک و دوربرد ذوالفقار انجام شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ “سرتیپ یحیی سریع” سخنگوی نیروهای مسلح یمن، جزئیات عملیات موشکی پهپادی شب گذشته در عمق خاک عربستان سعودی را اعلام کرد.

متن بیانیه صادر شده توسط نیروهای مسلح یمن بدین شرح است:

به یاری خداوند متعال ، نیروی موشکی و نیروی هوایی عملیاتی مشترک و کیفی "عملیات تعادل بازدارندگی سوم" در عربستان سعودی را انجام دادند ، با تعدادی موشک بالستیک ، بال و هواپیماهای بدون سرنشین به شرح زیر است:

دوازده فروند پهپاد از نوع صمد 3

دو موشک بالدار "بیت المقدس".

موشک بالستیک با برد بلند "ذوالفقار".

آرامکو و اهداف دیگری را در ینبع هدف قرار داد و به لطف خدا اهداف آن را با دقت بالایی زد.

این هدفگذاری در چارچوب واکنش طبیعی و قانونی به جنایات تجاوز صورت می گیرد که آخرین مورد آن جنایات الجوف بود. و اینکه ده ها شهید غیرنظامی بودند که بیشتر آنها زن و کودک بودند.

ما در صورت ادامه تجاوز و محاصره خود به کشورمان ، به رژیم سعودی با حملات دردناک و دردناک وعده می دهیم.

ارتش یمن در شهریورماه گذشته در پاسخ به حملات ائتلاف سعودی، پالایشگاه‌های «بقیق» و «خریص» مربوط به تأسیسات نفتی آرامکوی عربستان را هدف گرفته و آن را عملیات «توازن بازدارندگی دوم» نامیده بود.

انتهای پیام/

 

منبع: مشرق
برچسب ها: آوای نشاط ، یمن ، آرامکو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: