کد خبر: ۴۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
مأموران پلیس در جریان تعقیب و گریز با سارقان گوشی‌قاپ، یکی از آن‌ها را که از ورزشکاران پارکورکار است بازداشت و پنج‌کاپشن رنگی از تنش خارج کردند.

به گزارش آوای نشاط، رئیس کلانتری‌۱۰۱ تجریش گفت: ۲۸‌بهمن امسال زن جوانی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی‌۱۱۰ از به سرقت رفتن گوشی تلفن همراهش خبر داد و گفت که گوشی او از سوی دو سارق موتورسوار سرقت شده است. همزمان با اعلام مشخصات دو سارق به واحد‌های گشت، یکی از تیم‌های کلانتری هنگام گشت‌زنی حوالی پارک‌وی با دیدن دو سارق به آن‌ها هشدار دادند. سارقان، اما با دیدن مأموران پا به فرار گذاشتند و عملیات تعقیب و گریز به جریان افتاد تا اینکه موتورسیکلت آن‌ها پس از تصادف با یک پراید عبوری متوقف شد. همزمان با حضور پلیس در محل یکی از سارقان موفق شد پای پیاده فرار کند، اما راکب موتور در محاصره پلیس گرفتار شد. او برای فرار از دست پلیس با قمه به مأموران حمله کرد، اما با تلاش پلیس وی بازداشت شد. مأموران در بازرسی از متهم چهار گوشی سرقتی و یک کوله پشتی کشف کردند. مأموران پلیس همچنین در بازرسی بیشتر از متهم متوجه شدند که او پنج کاپشن رنگی به تن دارد. همچنین در بازرسی از کوله‌پشتی وی هم هفت کاپشن دیگر کشف شد. متهم وقتی مورد بازجویی قرار گرفت گفت که برای ارتکاب سرقت تا جایی که امکان داشت کاپشن به تن می‌کرد و بعد از هر سرقت کاپشن رویی خود را داخل کوله پشتی قرار می‌داد تا به راحتی شناسایی نشوند.


متهم در بازجویی‌های بیشتر گفت: من عضو یک باند هفت‌نفره سرقت هستم. شش نفر از اعضای باند به صورت دو نفره سرقت می‌کنیم و سردسته در پاتوق‌مان گوشی‌های سرقتی را به مشتریان می‌فروشد. البته ما بیشتر گوشی‌های آیفون گرانقیمت را سرقت می‌کنیم و هر کدام را به قیمت حداقل ۷ میلیون تومان به فروش می‌رسانیم. متهم در توضیح بیشتر وضعیت زندگی‌اش هم گفت: وقتی که هشت‌ساله بودم پدر و مادرم به علت اعتیاد پدرم از هم طلاق گرفتند. در سن ۱۰ سالگی بود که اولین بار مرتکب جرم شده و بازداشت و به کانون منتقل شدم و مدت دو سال را در کانون اصلاح و تربیت سپری کردم. متهم گفت: من از چند سال قبل شروع به ورزش پارکور کردم تا اینکه به عضویت این باند در آمدم و مشغول سرقت بودم که بازداشت شدم.

سرهنگ شاپور بهرامی، رئیس کلانتری‌۱۰۱ تجریش گفت: همزمان با انجام تحقیقات بیشتر از متهم بررسی‌ها برای بازداشت سایر اعضای باند در جریان است.


منبع:جوان

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آوای نشاط ، سرقت ، حوادث
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: