کد خبر: ۴۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
ممکن است تبعات دشواری و مستمری در انتظار باشگاه منچسترسیتی باشد.

به گزارش آوای نشاط، دیشب یوفا در حکمی با سابق اعلام کرد تصمیم گرفته با توجه به عدم شفافیت مالی باشگاه منچسترسیتی و تزریق منابع مالی غیرشفاف به این باشگاه، دو سال این باشگاه متمول را از حضور در لیگ قهرمانان محروم کرده و آنها را 30 میلیون یورو نیز جریمه کند. اما ممکن است مجازات سیتی تنها مختص به اروپا نبوده و شرایط آنها در لیگ برتر نیز تحت تاثیر قرار گیرد.

حالا باشگاه منچسترسیتی با خطر کسر امتیاز در لیگ برتر نیز مواجه است، زیرا نقش قوانین یوفا به منزله نقض قوانین داخلی نیز به شمار می آید. هر باشگاهی برای دریافت مجوز حضور در لیگ برتر باید اطلاعاتی حقیقی در اختیار اتحادیه فوتبال این کشور قرار داده و این اطلاعات با مدارک ارائه شده به یوفا نیز تطابق داشته باشد.

با توجه به مظرح شن شایعاتی مبنی بر احتمال محرومیت سیتی در لیگ قهرمانان در ماه های اخیر، رخ دادن این اتفاق نزد اتحادیه فوتبال مورد پیش بینی و بررسی قرار گرفته و نشریه ایدپندنت مدعی شد احتمال کسر امتیاز از سیتیزن ها در لیگ برتر بسیار محتمل است. البته با توجه به تغییرات اخیر در قوانین، ممکن است حتی حکمی مبنی بر احتمال سقوط سیتی به دسته اول نیز برای این تیم صادر شود. البته مدیران باشگاه منچسترسیتی دیشب خیلی سریع و بعد از صدور رای به این حکم معترض شده و مدعی شدند آن را از طریق CAS پیگیری خواهند کرد.

منبع: ورزش سه
 
انتهای پیام/
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: