کد خبر: ۴۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
مدیرعامل بانک ملت از موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های این موسسه قرار گرفت.
به گزارش آوای نشاط، محمد بیگدلی در بازدید از این موسسه واقع در محله شهرزیبا تهران، انجام امور خیریه را کاری سخت و نیازمند صبر و حوصله خواند و تاکید کرد: دستگیری از نیازمندان، کاری الهی است که اجر آن نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.
مدیرعامل بانک ملت همچنین اعلام کرد که این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، حمایت از این موسسه خیریه را در دستور کار قرار خواهد داد.
یوسف اصلانی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع) هم گفت: مدیرعامل و کارکنان بانک ملت همواره از پیشگامان عرصه مسوولیت های اجتماعی بوده اند.
وی افزود: از دست اندکاران بانک ملت بابت قول مساعد حمایت و پشتیبانی از فعالیت های این موسسه، قدردانی می کنم.
بر اساس این گزارش، موسسه خیریه امام رضا(ع) با مجوز سازمان بهزیستی کل کشور در مناطق ۵، ۱۷ و ۱۸ تهران فعال است و به بیش از ۱۵۰ نفر از کودکان یتیم و ۱۰۰ نفر از سالمندان رهاشده در جامعه، خدماتی در زمینه اسکان، درمان، تحصیل، تغذیه، پوشاک را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد.
در عین حال، مرکز درمانی و ورزشی این موسسه ویژه معلولان در سال ۱۳۹۵ راه اندازی شده است که خدمات ورزشی شامل استخر و باشگاه بدنسازی، خدمات توانبخشی شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، ماساژدرمانی، آب درمانی، شنوایی سنجی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، مشاوره و آسیب شناسی و ... را به معلولان ارائه می دهد.
راه اندازی مرکز جامع دندانپزشکی ویژه معلولان ذهنی، سندروم داون و اوتیسم شامل ۱۱ بخش دندانپزشکی و سه اتاق عمل جراحی تحت بیهوشی جنرال از دیگر قابلیت های مرکز درمانی و ورزشی موسسه خیریه امام رضا(ع) است.
این موسسه خیریه با رویکرد خانواده محور فعال است و مددجویان خود را بدون در نظرگرفتن محدودیت سنی، تا مراحل مختلف زندگی از جمله ازدواج و تشکیل خانواده، یافتن شغل و مستقل شدن حمایت می کند.
این گزارش می افزاید، امیررضا شیخ مدیر امور حراست و علی اکبر صابریان مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی، دکتر بیگدلی را در این بازدید همراهی کردند.
انتهای پیام/
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: