کد خبر: ۴۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
روایت حلالی از داربی:
بازیکن سابق پرسپولیس ارسلان مطهری و مهدی ترابی را بازیکنان شاخص دو تیم در داربی ۹۱ دانست.

به گزارش آوای نشاط، نود و یکمین شهرآورد تهران بین دو تیم استقلال و پرسپولیس روز پنج شنبه (۱۷ بهمن) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس درباره این بازی اظهار کرد: دو تیم از نظر روحی و روانی و مسائل فنی و با توجه به امتیازات و موفقیتی که در دو سه ماه اخیر کسب کردند، از شرایط خوبی برخوردارند. من فکر می‌کنم اگر مربیان ترس را کنار بگذارند، بازی خوبی را شاهد خواهیم بود و هواداران هم لذت می‌برند چون دو تیم در وضعیت خوبی قرار دارند و حالت تهاجمی خوبی هم دارند.

او درباره نتیجه داربی به ابسنا گفت: دوست دارم که پرسپولیس برنده این بازی باشد و پیش‌بینی‌ام نتیجه ۲ بر ۰ به سود پرسپولیس است.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد بازیکنان کلیدی در این بازی گفت: فکر می‌کنم مهاجمین دو تیم روز خوبی خواهند داشت. در استقلال ارسلان مطهری و از پرسپولیس هم مهدی ترابی تصور می‌کنم مهره‌های شاخص در این داربی باشند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: گل محمدی تجارب خوبی چه در مربیگری و چه در بازی دارد و در این چند سالی که در پرسپولیس حضور نداشتند، در دیگر تیم‌ها کسب تجربه کردند و بار دیگر این تیم بازگشتند. درست است که یحیی به عنوان مربی حضور زیادی در داربی نداشته‌ اما مقابل استقلال بازی‌های زیادی را انجام داده‌ که می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. من فکر می‌کنم استقلال و پرسپولیس مربیان خوبی را انتخاب کرده‌اند چون این دو با توجه به شناختی که از پیش کسب کرده‌اند می‌توانند کارشان را به خوبی به جلو ببرند.

حلالی داربی ۵۰ را خاطره انگیزترین داربی خود خواند و در این مورد گفت: خاطرات زیادی از داربی دارم اما در این بازی ما در ابتدا با یک گل پیش افتادیم ولی استقلال گل اول و پس از آن گل دوم را هاشمی نسب روی اشتباه عابدزاده وارد دروازه کرد. در همان لحظه نگاهی به ساعت ورزشگاه کردم و متوجه شدم که پنج یا شش دقیقه باقی مانده است؛ برای خودم هم جالب است که در آن لحظه حس کردم که آخرالزمان است و هرطور شده نباید شرمنده هوادارانمان شویم، چون در آن بازی واقعا خوب و رو به جلو بازی کردیم اما سر دو اتفاق دو گل دریافت کرده بودیم تا دقیقه ۸۹ که علی کریمی دروازه استقلال را باز کرد. آن روز یکی از رویایی‌ترین روزها برایم بود.

او همچنین درباره تلخ‌ترین خاطره‌ای که در داربی داشته است عنوان کرد: بدترین شهرآوردی هم که در آن حضور داشتم؛ داربی چهل و هشتم در سال ۷۸ است که در دقیقه ۳۰ اخراج شدم و ۶۰ دقیقه‌ای که بیرون از زمین بودم به سختی سپری شد ولی درنهایت پرسپولیس ۹ نفره توانست بازی را به تساوی بکشاند.

حلالی در پایان گفت: توقع دارم که پنج‌شنبه شاهد یک بازی فنی و به دور از حواشی‌ای چون اعتراض گاه و بی‌گاه بازیکنان به داور باشیم. فکر می‌کنم این بازی یکی بازی‌های ماندگار داربی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: