کد خبر: ۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
صابریان در گفت‌و‌گوی مشروح با نشاط مطرح کرد:
مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت آخرین اقدامات این بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را تشریح کرد.

علی‌اکبر صابریان مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت در گفت‌و‌گو با خبرنگار «آوای نشاط»، درباره اهداف این بانک از ورود به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اظهار داشت:‌ بانک ملت به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک خصوصی کشور خود را ملزم به ورود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از بخش آسیب‌پذیر جامعه می‌داند.

شاکله بانک ملت از جنس مردم است

صابریان با بیان اینکه همکاران، سهامداران و مشتریان بانک ملت در جهت رفع مشکلات این بخش نقش ایفا می‌کنند،‌ افزود: ما به عنوان جزئی از کل جامعه خود را ملزم می‌دانیم که در مقابل معضلات اجتماعی و مشکلات و توجه به این اقشار، اهتمام خاص و ویژه‌‌ای داشته باشیم،‌چراکه شاکله بانک ملت یک وضعیت عمومی و از جنس مردم است و توجه خاصی هم به مردم دارد.

کمک 500 میلیونی بانک ملت برای آزادی‌ زندانیان جرائم غیرعمد/ حمایت بانک ملت از کودکان پروانه‌ای و کار و آسایشگاه‌ها / آزادی 16 هزار و 800 زندانی با مشارکت بانک ملت

مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت ادامه داد: بنابراین ما خود را جزئی از مردم و عاشق آنها می‌دانیم و همیشه این نکته مورد تاکید مدیران ارشد بانک، هیات مدیره و به‌ویژه آقای بیگدلی مدیرعامل بانک ملت بوده است.

وی با بیان اینکه این سنت حسنه حمایت از اقشار آسیب پذیر از دیرینه توسط بانک ملت دنبال شده است، تصریح کرد: البته با ورود آقای بیگدلی به عرصه خدمت‌گزاری در سمت مدیرعاملی بانک،  این امر شدت گرفته و گسترش یافته است و این سعادت را داشته‌ایم که به عنوان بخشی از جامعه که در این کشور حیات داریم و خود را مدیون محبت‌های مردم‌ می‌دانیم، نقش کوچکی را ایفا کنیم.

ساخت 65 مدرسه در مناطق محروم

صابریان درخصوص مصادیق ورود به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و اقدامات عام‌المنفعه بانک ملت برای قشرهای آسیب‌پذیر اظهار داشت: ما از سالیان گذشته تا کنون 65 مدرسه را در مناطق محروم ساخته و تحویل سازمان نوسازی مدارس و همچنین وزارت آموزش پرورش داده‌ایم.

مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت با بیان اینکه امسال هم بنا داریم 45 تا 50 مدرسه گِلی و خشتی و کانسکی را به مدارس دوکلاسه تبدیل کنیم، به اقدامات این بانک در حوزه آزادسازی زندانیان اشاره کرد و گفت: در حوزه آزادسازی زندانیان غیرعمد از دیرباز در این اقدام مشارکت داشته‌ایم و 16 هزار و 800 زندانی با پرداخت 25 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه و کمک‌های نقدی آزاد شده‌اند.

کمک 500 میلیونی بانک ملت برای آزادی‌ زندانیان جرائم غیرعمد

وی ادامه داد: در هفته گذشته 500 میلیون تومان به آقای جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها تقدیم کردیم و موضوع برنامه ماه عسل نیز به این برنامه اختصاص  داشت که از این رو بانک ملت در آزادسازی زندانیان و بازگشت آنها به آغوش خانواده‌هایشان نقش‌آفرین بوده است.

در نظر گرفتن 3 هزار و 500 متر برای پشتیبانی از کودکان کار و خانواده آنها

صابریان با اشاره به حمایت بانک ملت از کودکان کار خاطرنشان کرد: امسال قرار است در ساخت مرکز پشتیبانی و کمک به این عزیزان و خانواده آنها در تهران در فضایی که حدود 3 هزار و 500 متر است، مشارکت داشته باشیم.

مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت افزود: بانک ملت همچنین برای انتقال حس خوب ماه مبارک رمضان به کودکان کار ضیافت افطاری با حضور این عزیزان برگزار کرده است، تصریح کرد: این ضیافت افطاری با دستور مدیرعامل برای این عزیزان برگزار شد و برنامه شادی را برای آنها در باشگاه بانک در نظر گرفتیم  و از این رو هدایایی نیز به کودکان کار تقدیم شد.

کمک 500 میلیونی بانک ملت برای آزادی‌ زندانیان جرائم غیرعمد/ حمایت بانک ملت از کودکان پروانه‌ای و کار و آسایشگاه‌ها / آزادی 16 هزار و 800 زندانی با مشارکت بانک ملت

وی با اشاره به حمایت بانک ملت از کودکان پروانه‌ای، تصریح کرد: بانک ملت کودکانی که از ابتدای تولد دچاز زخم بوده و به کودکان پروانه‌ای مشهور هستند را مورد حمایت قرار داده‌ایم چراکه هزینه پانسمان آنها در هر مرحله 700 هزار تومان است و ما پرداخت این هزینه‌ها را در دستور کار داریم.

اهدای 101 هزار جفت کفش کتانی تولید داخل به کمیته امداد

صابریان از اهدای 101 هزار جفت کفش کتانی تولید داخل به کمیته امداد خبر داد و گفت: قرار است این کالای ایرانی در 5 استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و لرستان تقدیم کسانی شود که تحت حمایت کمیته هستند و به این اقلام نیاز دارند.

مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت با اشاره به حمایت بانک ملت از کالای داخلی و توجه ویژه به فرمایش مقام معظم رهبری در این زمینه تصریح کرد: ما برای تقدیم این اقلام توجه داشتیم که افراد تحت حمایت کمیته به چه اجناسی احتیاج دارند تا همان را تقدیم کنیم.

پرداخت 400 میلیارد تومان به بیش از 110 هزار مددجو

وی با بیان اینکه ما برنامه‌های بسیاری برای مددجویان کمیته امداد داریم، افزود: سال گذشته 400 میلیارد تومان به بیش از 110 هزار مددجو پرداخت شد و آنها در این روند تولیدکننده شده و از گردانه حمایت شدگان خارج شدند که بنابراین بار سنگینی از دوش کمیته امداد برداشته شد.

صابریان در خصوص اقدامات پیش‌روی بانک ملت برای مشارکت در بخش مسئولیت‌های اجتماعی یادآور شد: در حوزه مدرسه‌سازی، آسایشگاه کهریزک البرز، شیرخوارگان شبیر، کودکان پروانه‌ای و کودکان کار و آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد برنامه‌های ویژه‌ای خواهیم داشت.

حوزه مسئولیت‌های اجتماعی یک حوزه وسیع و دست نخورده و بکر است

مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت با بیان اینکه حوزه مسئولیت‌های اجتماعی یک حوزه وسیع و دست نخورده و بکر است، اظهار داشت: ورود بانک‌ها، موسسات و دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی باید یک ورود اساسی و جهادی باشد تا به بخش‌های مختلف آسیب‌پذیر جامعه کمک کند.

کمک 500 میلیونی بانک ملت برای آزادی‌ زندانیان جرائم غیرعمد/ حمایت بانک ملت از کودکان پروانه‌ای و کار و آسایشگاه‌ها / آزادی 16 هزار و 800 زندانی با مشارکت بانک ملت

وی این رویکرد را در مسیر خدمت‌رسانی، توسعه کشور و رفاه بخش‌هایی که بودجه‌ای در ردیف‌های دولتی ندارند برشمرد و یادآور شد: اگر هم این بخش‌ها ردیف بودجه داشته باشند کفایت هزینه‌های آنها را نمی‌کند و بنابراین توسط NGO و نهادهای خصوصی و بشر دوستانه انجام می‌شود اما این حوزه بسیار وسیع است و باید کمک کنیم چون اعتقاد داریم.

برکت این نوع اقدامات در هر مجموعه‌ای ایجاد می‌شود

صابریان با بیان اینکه کسانی که از حوزه مسئولیت‌های  اجتماعی بهره‌مند می‌شوند هم‌نوعان و هم‌وطنان ما هستند افزود: آثار معنوی و برکت این نوع اقدامات در هر مجموعه و بانکی که ورود پیدا کند، خواهد بود و برکت این اقدامات انسان‌دوستانه در کار ما نیز خواهد آمد و نزد حضرت حق گم نمی‌شود.

مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت همچنین تأکید کرد: ذی‌نفعان داخلی ما یعنی همکاران‌مان و ذی‌نفعان خارجی یعنی سهامداران و سپرده‌گذاران بانک ملت از منافع و برکات این اقدامات بشردوستانه و انسان‌دوستانه برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: نشاط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: