کد خبر: ۴۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
محمودزاده:
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آورده متقاضیان مسکن ملی در فاز نخست 40 میلیون تومان خواهد بود، گفت: دریافت آورده‌های بعدی بر اساس پیشرفت پروژه و احتمالا تا سقف 150 میلیون تومان است.

به گزارش آوای نشاط، محمود محمودزاده با اشاره به اینکه از امروز پیامک تایید صلاحیت متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن به واجدین شرایط ارسال خواهد شد گفت:متقاضیان واجد شرایط می توانند به ترتیب حروف الفبا به مراکزی که به آنها اعلام خواهد شد به یکی از دفاتر اداره راه و شهرسازی،شهرهای جدید و یا بنیاد مسکن مراجعه کنند.

وی افزود:متقاضیان واجد شرایط از امروز با مراجعه به سایت معرفی شده می توانند با در دست داشتن مدارک لازم به خصوص سابقه سکونت 5 ساله در شهر مورد نظر اقدمات و مدارک خود را اسکن و سپس با افتتاح حساب در یکی از شعب بانک مسکن آورده 40 میلیون تومانی خود را واریز کنند.

محمودزاده تاکید کرد:فاز نخست طرح اقدام ملی مسکن اینگونه خواهد بود که پس از واریز 40 میلیون تومان در حساب خود متقاضی با پیشرفت پروژه واریزهای بعدی را انجام دهند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سئوال که سقف واریزی در فاز نخست طرح اقدام ملی مسکن چگونه و چقدر است گفت: در فاز نخست تسهیلات 75 تا 100 میلیبون تومانی برای واحدهای مسکونی در نظر گرفته شده است بنابراین با پیشرفت پروژه و هر چند ماه یک بار از متقاضیان آورده هایی درخواست خواهد شد که اگر یک واحد 100 متری را در نظر بگیریم حدود 150 میلیون تومان واریزی نهایی خواهد بود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا برای استان تهران نیز در فاز نخست واجدین شرایط پیامک دریافت خواهند کرد تاکید کرد:در فاز نخست طرح اقدام ملی مسکن 4 شهر جدید پردیس،پرند،هشتگرد و ایوانکی در نظر گرفته شده است که از تعداد ثبت نام کنندگان حدود 46،5 درصد ثبت نام کنندگان واجد شرایط شناخته شده اند.

محمودزاده ادامه داد:فاز دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قبل از عید و در اسفند ماه انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در فاز نخست مسکن ملی در تهرانسر هم استارات این پروژه را شاهد خواهیم بود گفت:تهرانسر ذر فاز نخست حضور ندارد چرا که در این منطقه روش ما ثبت نامی چرا که در ایبن منطقه روش ما روش پروژه های مشارکتی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
برچسب ها: آوای نشاط ، مسکن ، مسکن ملی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: