کد خبر: ۴۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
مديرکل هدايت نيروي کار و کاريابي‌هاي وزارت کار از برنامه‌ريزي براي اعزام 5000 نيروي کار ايراني به خارج، طي سال آينده خبر داد و گفت: اين فرآيند از طريق کاريابي‌هايي صورت مي‌گيرد که مجوزهاي لازم را دريافت کرده باشند.

به گزارش آوای نشاط، مديرکل هدايت نيروي کار و کاريابي‌هاي وزارت کار از برنامه‌ريزي براي اعزام 5000 نيروي کار ايراني به خارج، طي سال آينده خبر داد و گفت: اين فرآيند از طريق کاريابي‌هايي صورت مي‌گيرد که مجوزهاي لازم را دريافت کرده باشند.

محمد اکبرنيا افزود: با در نظر گرفتن شرايط بازار کار و وجود فارغ‌التحصيلان جوياي کار، براي سال آينده اعزام نيروي کار به خارج را برنامه‌ريزي کرده‌ايم.

او با اشاره به فعاليت 130 کاريابي خارجي ادامه داد: فرآيند اعزام نيروي کار ايراني به خارج از طريق کاريابي‌هايي صورت مي‌گيرد که مجوزهاي لازم را دريافت کرده باشند. در حال حاضر با توجه به شرايط ديپلماسي کشور بر توانمندي کاريابي‌ها متمرکز شده‌ايم تا زمينه فعاليت آنها در کشورهاي مختلف فراهم شود.

اکبرنيا تصريح کرد: راه‌اندازي دفاتر هدايت و حمايت از نيروي کار ايراني در کشورهاي هدف يکي از برنامه‌هاي وزارت کار در حوزه اعزام نيروي کار به خارج است و در اين راستا تاکنون در کشورهاي آلمان، کانادا،‌ استراليا، دانمارک،‌ ترکيه، عراق و عمان اين دفاتر راه‌اندازي شده‌اند.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: