کد خبر: ۴۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
حضور احتمالی و همزمان امیر قلعه‌نویی در تیم ملی و سپاهان ایرادات بزرگ و اساسی دارد.

به گزارش آوای نشاط، چند روزی است که به صورت غیر رسمی از امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان یاد می‌شود. شنیده شده که طرفین توافقات مهمی هم در این خصوص انجام داده‌اند و فقط خبر به صورت رسمی اعلام نشده است. 

از گوشه و کنار شنیده شده که در ابتدا پیشنهاد شد که قلعه‌نویی همزمان هدایت سپاهان و تیم ملی را برعهده بگیرد، مسئله‌ای که می‌تواند هم برای سپاهان و هم تیم ملی خطرناک باشد. 

حضور همزمان قلعه‌نویی در سپاهان و تیم ملی می‌تواند ایرادات زیادی داشته باشد. هم تیم ملی برای انتخابی جام جهانی شرایط حساسی دارد و هم سپاهان در کورس قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی است. ضمن اینکه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد. حالا فکر کنید قلعه‌نویی باید همزمان به این چهار تورنمنت مهم فکر کند و تمرکز داشته باشد. 

از طرفی تیم ملی برای صعود به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی شرایط سخت و حساسی دارد و یک تصمیم اشتباه یا عدم نتیجه‌گیری در چهار بازی آینده می‌تواند به از دست رفتن حضور در جام جهانی منجر شود. سپاهان هم سه جبهه مهم بازی دارد و یکی از شانس‌های اصلی کسب قهرمانی در لیگ و جام حذفی است که با توجه به حضور رقبای قدرتمند در لیگ و جام حذفی یک اشتباه می‌تواند قهرمانی را از زردپوشان اصفهان بگیرد. در این شرایط تقریبا غیرممکن است که قلعه‌نویی بتواند همزمان تیم ملی و سپاهان را هدایت کند. 

یکی دیگر از ایرادات بزرگ این طرح، این است که در صورت حضور همزمان قلعه‌نویی در تیم ملی و سپاهان هواداران تیم‌های دیگر مانند پرسپولیس، استقلال، تراکتور و ... به این موضوع واکنش نشان می‌دهند. همین الان هم در تمام ورزشگاه‌ها علیه قلعه‌نویی شعار سر داده می‌شود و خوب نیست که این مسئله در بازی‌های ملی هم تکرار شود، چون باعث می‌شود تمرکز قلعه‌نویی و بازیکنان تیم ملی بهم بخورد. 

مسئله مهم دیگر در این مورد، این است که اگر قلعه‌نویی همزمان سرمربی تیم ملی و سپاهان باشد با دعوت از هر بازیکن سپاهان به تیم ملی، حتی اگر آن بازیکن شایسته حضور در تیم ملی باشد، کلی حرف و حدیث و حاشیه برای تیم ملی درست می‌شود. 

به گزارش میزان، در اینکه قلعه‌نویی گزینه خوبی برای تیم ملی به شمار می‌رود یا نه صحبت‌ها و نظرات متفاوت است اما قطعا استفاده همزمان از این مربی در تیم ملی و سپاهان یک اشتباه بزرگ و مرگبار است که می‌تواند هم تیم ملی و سپاهان را نابود کند. بهتر است مربی مانند قلعه‌نویی یا سرمربی سپاهان باشد یا تیم ملی.

منبع:میزان

انتهای پیام/

 

منبع: میزان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: