کد خبر: ۴۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰
امیر قلعه‌نویی در شرایطی تبدیل به کی از دو گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی کشورمان شده که به نظر می‌رسد باشگاه سپاهان چندان مایل به از دست دادن سرمربی خود نیست و فعلا با این موضوع مخالفت کرده است.

به گزارش آوای نشاط، دنیای ورزش تورنتو نوشت: امیر قلعه‌نویی در شرایطی تبدیل به کی از دو گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی کشورمان شده که به نظر می‌رسد باشگاه سپاهان چندان مایل به از دست دادن سرمربی خود نیست و فعلا با این موضوع مخالفت کرده است.

امیر قلعه‌نویی و علی دایی گزینه‌های نهایی نیمکت تیم ملی کشورمان هستند و اگر عجیبی رخ ندهد یکی از این دو نفر در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ سرمربی ایران خواهد بود. در حال حاضر مشکل اصلی قلعه‌نویی قراردادی است که این سرمربی با تیم سپاهان دارد.

طبق گفته فدراسیون تا روز سه‌شنبه آینده سرمربی جدید تیم ملی اعلام خواهد که قلعه‌نویی در این فاصله یک بازی با تیم سپاهان برابر فولاد برگزار خواهد کرد و سپس در فاصله دو روز مانده به بازی با نفت مسجدسلیمان و یک هقته به دیدار با تیم العین در لیگ قهرمانان آسیا باید تکلیف حضورش روی نیمکت تیم ملی مشخص شود و اینکه در صورت جدایی از سپاهان چه کسی روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

در بین مربیان لیگ برتری قلعه‌نویی احتمالا گرانترین مربی لیگ است و طبق گفته تابش مجموعه فولاد مبارکه با سرمایه گذاری وسیعی که انجام داده در تلاش است تا پس از چند سال به مقام قهرمانی لیگ برتر برسد و در آسیا نتیجه بگیرد و بعید است سپاهان به راحتی اجازه جدایی سرمربی‌اش را بدهد و به تاگی هم آن را تکذیب کرده است.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: