کد خبر: ۴۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
سایت عربستانی در خبری مدعی شد کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما نمایندگان ایران را از حق میزبانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا محروم کرده است.

به گزارش آوای نشاط، و به نقل از الریاضیه، کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما تصمیم خود را برای جلوگیری از برگزاری مسابقات بین المللی در ایران تایید کرد.

بر این اساس کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی بیشتر این موضوع در کمیته مسابقات و کمیته اجرایی خود، بعدازظهر امروز (یکشنبه) به طور رسمی اعلام کرد نمایندگان ایران یعنی پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان، استقلال تهران و شهرخودرو مشهد تا اطلاع ثانوی حق میزبانی در کشور خود را ندارند و باید از دیگر تیم‌های آسیا در کشوری بی‌طرف میزبانی کنند.

این رسانه سعودی مدعی شده که دلیل این موضوع امتناع همه داوران از داوری و قضاوت در مسابقات لیگ قهرمانان 2020 در خاک ایران است.

با این شرایط رسما نمایندگان ایران از میزبانی در  لیگ قهرمانان آسیا محروم شده‌اند.

این در شرایطی است که جمعه گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای خطاب به فدراسیون فوتبال ایران از برگزاری بازی‌های نمایندگان کشورمان در کشور سوم خبر داده بود که این موضوع اعتراض فدراسیون فوتبال و 4 نماینده کشورمان را به همراه داشت و همین موضوع باعث شد تا روز گذشته جلسه‌ای در وزارت ورزش برگزار شود و اعلام شد که تا امروز به AFC برای تجدید نظر در تصمیمش وقت داده می‌شود و در صورتی که این تصمیم تغییر نکند، تیم‌های ایرانی کناره‌گیری خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: