کد خبر: ۴۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷
مدیر دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ارائه ۸۵ فیلم سینمایی به دبیرخانه جشنواره و بازبینی توسط هیأت انتخاب خبر داد.

به گزارش آوای نشاط، سیمون سیمونیان ضمن اشاره به اعلام فهرست نهایی فیلم‌های بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر گفت: ارائه نشدن نسخه کامل برخی فیلم‌ها، مانع تصمیم‌گیری هیأت انتخاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر درباره آنها شد.

وی بعد از پایان جمع‌بندی هیأت انتخاب بخش سودای سیمرغ و اعلام اسامی ۲۲ فیلم این بخش در کنار ۵ فیلم رزرو این دوره جشنواره اظهار داشت: نرسیدن نسخه کامل برخی فیلم‌ها به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر مانع انتخاب آنها شده است.

مدیر دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ادامه داد: همچون سال‌های گذشته تعدادی از فیلم‌ها با توجه به اینکه نسخه ناقص به جشنواره ارائه شده بود هیات انتخاب نتوانست در باره آنها تصمیم بگیرد و از دایره بررسی برای انتخاب کنار گذاشته شدند.

سیمونیان افزود: خوشبختانه امسال تعداد فیلمسازان شناخته شده زیادی در کنار تعداد زیادی از جوانان شایسته سینمای ایران فیلم ساخته بودند و متقاضی حضور بودند که طبیعی است این کار هیات انتخاب را سخت می‌کند و فیلم‌های انتخاب شده ترکیبی است از فیلمسازان نسل‌های گوناگون سینمای ایران و این نشان میدهد با جشنواره ای متنوع و پرشور مواجه خواهیم بود.

وی در پایان گفت: همچنین در فیلمهای منتخب امسال با تنوع موضوعی و ساختاری مواجه هستیم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: