کد خبر: ۴۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال رسما از عدم بازگشت به این تیم در صفحه شخصی خود خبر داد.

به گزارش آوای نشاط، آندره‌آ استراماچونی با انتشار ویدیویی از عدم بازگشت به استقلال خبر داد.وی در صفحه شخصی خود متن زیر را منتشر کرد:

«صبح بخیر به همه، من اینجا هستم برای اینکه رونمایی کنم و این مطلب ضروری است. با توجه به انتشار چندین خبر اشتباه و گمراه کننده در روزهای گذشته در برخی از رسانه‌ها  چه در ایران چه در رسانه‌های دنیا، دوست دارم که برای دنبال کنندگانم این موضوع را روشن کنم، از موقعی که تهران را ترک کردم پس از گذشتن 5 ماه من سعی کردم  که تمام مشکلات را حل کنم، در حال بحث با مدیران باشگاه بودم و تمام وقت روزم را برای پیدا کردن یک راه حلی صرف می‌کردم که دوباره با استقلال کارم را از سر بگیرم.تا دوباره بتوانم با بازیکنانم و از همه مهمتر برای شادی هواداران محبوب آبی پوش کارم را دوباره شروع کنم. علی‌رغم تمام تلاش و اراده و نیت خوب و مثبت من، متاسفانه هیچ کار واضح و مشخصی توسط باشگاه انجام نشده است. 


به جهت بیان واقعیت و فقط به خاطر عشق و احترام زیادی که نسبت به همه بازیکنان و هواداران استقلال دارم، با حالی پر از غم متاسفم که یک بار دیگر بگویم و تایید کنم که هیچ‌ چیز، به معنای واقعی کلمه هیچ چیزی در این 9 روز گذشته که تهران را ترک کردم چیزی تغییر نکرده است. من دیگر مربی استقلال نیستم. روز گذشته حتی یک پرونده ای در رسانه ها منتشر شد که اثبات می کرد من پولی دریافت کردم که من هرگز آن را دریافت نکردم.

وکلای من به سختی برای محافظت از حقوق قانونی من تلاش می کنند، اما من می خواهم به طور رسمی به همه هوادارانم بگویم که من واقعا دیگر نمی توانم با این وضعیت کنار بیایم و باعث آسیب دیدن چهره من به عنوان یک مربی حرفه ای فوتبال می شود. من نمی دانم که آیا آنها واقعا من را در استقلال می خواهند یا نه. چیزی که می دانم این است که من الان واقعا از رفتارهای مدیریت باشگاه خسته شده ام. به تمام بازیکنانم که هر روز در تماس بودیم، کسانی که همیشه دلپذیر و خوش برخورد بودند و چیزهای به من دادند و من را به نتیجه‌ای که کسب کردم رساندم می‌گویم که آنها باید به روند پیروزی بازگردند. برای استقلال بازی کنید. 

من تا ابد از اعماق وجودم استقلالی هستم، آرزوی موفقیت این تیم  را دارم، موفقیت بازیکنانم در بازی‌ها پیش رو، ما باید به پیروزی و صدرجدول بازگردیم. »

عکس پیام منتشر شده استراماچونی در صفحه شخصی اش به شرح زیر است:

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: