کد خبر: ۴۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
علت بازداشت مدیر آپارات مشخص شد؛
چندی پیش یک کلیپ در سایت آپارات منتشر شد که یک مجری زن در خیابان و پارک ها به سراغ کودکان و نوجوانان می رفت و از آن ها در مورد مسائل نامربوطی با سن این افراد، مانند مسائل زناشویی و نحوه به نیا آمدن و شکل گرفتن نوزاد سوال می پرسید که می دیدیم این بچه های معصوم چگونه از این سوال های مجری خجالت زده می شده و با اکراه با او حرف می زنند.

به گزارش آوای نشاط، چندی پیش یک کلیپ در سایت آپارات منتشر شد که یک مجری زن در خیابان و پارک ها به سراغ کودکان و نوجوانان می رفت و از آن ها در مورد مسائل نامربوطی با سن این افراد، مانند مسائل زناشویی و نحوه به نیا آمدن و شکل گرفتن نوزاد سوال می پرسید که می دیدیم این بچه های معصوم چگونه از این سوال های مجری خجالت زده می شده و با اکراه با او حرف می زنند.

مهرماه امسال خبر بازداشت عوامل ساخت این کلیپ سوالات جنسی توسط دادسرای ارشاد منتشر شد.

این ویدئو در سایت آپارات منتشر شد و در آن یک مجری زن نزد کودکان و نوجوانان حاضر در پارک و خیابان می‌رود و دور از چشم والدینشان از آن‌ها سوالاتی می‌پرسد.

انتشار این کلیپ با واکنش‌های منفی روبرو شد و در پی ثبت درخواست‌های متعدد در سامانه دادسرای ارشاد تهران برای پیگیری این مساله، عوامل تهیه این مصاحبه به دستور دادسرا و توسط پلیس اطلاعات و امنیت تهران بازداشت شدند.

انتشار این کلیپ در سایت آپارات باعث احضار و بازداشت محمد جواد شکوری مقدم مدیر سایت آپارات از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه شد.

شکوری مقدم مدیر سایت آپارات با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

 

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: