کد خبر: ۴۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان با افزایش خدمات و کوتاه شدن زمان خسارت، بزودی ارائه می‌شود.

به گزارش آوای نشاط، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار کرد: با دبیرکل بیمه مرکزی، چند شرکت بیمه و همچنین شرکتی که قرارداد فعلی را داریم مذاکراتی را داشتیم.

وی افزود: قطعا شرایطی که در قرارداد جدید خواهیم آورد، با قرارداد گذشته از لحاظ پرداختی فرهنگیان و افزایش خدماتی که به آنها ارائه می‌شود، همچنین کوتاه شدن زمان خسارت،‌ تفاوت‌های زیادی دارد. 

الهیار ترکمن تصریح کرد: علی‌رغم ایراداتی که به شکل صندوقی بیمه تکمیلی فرهنگیان گرفته می‌شود، اطلاعاتی که از استان‌ها جمع‌آوری کردیم نشان می‌دهد اکثریت قریب به اتفاق فرهنگیان با شکل صندوقی این خدمات موافقند و عمدتاً ایراد آنها به تأخیر پرداخت خسارت و محدود بودن مراکز ارائه‌دهنده خدمات است.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله بتوانیم این موارد را اصلاح کنیم و یکی از گزینه‌های در دسترس، همین ادامه روش صندوقی است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: با توجه به اینکه پایان قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان تا اول دی است، به زودی وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان نهایی می‌شود و به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: