کد خبر: ۴۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
درپی حواشی بوجود‌ آمده پس از پخش سخنان ابوالفضل بهرام‌پور استاد قرآن در برنامه آفتاب شرقی شبکه اول سیما این استاد قرآن در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد به برخی از این حواشی پاسخ داد.

درپی حواشی بوجود‌ آمده پس از پخش سخنان ابوالفضل بهرام‌پور استاد قرآن در برنامه آفتاب شرقی شبکه اول سیما این استاد قرآن در یادداشتی که در اختیار نشاط قرار داد به برخی از این حواشی پاسخ داد.

متن یادداشت بهرام‌پور به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

متعاقب حضور اینجانب در برنامه ‌ تلویزیونی آفتاب شرقی، برخی از اهالی محترم قرآن و یکی از فقهای والامقام خواستار توضیح از اینجانب شدند که عرض کردم منظور من مطلقاً و هرگز مردم عزیز و معترضین به گرانی نبوده و نیست بلکه منظورم مشخصاً افراد سرسپرده معاند و وابسته به بیگانه و اشراری بوده که ضمن‌نفوذ به داخل صفوف مردم، مرتکب قتل و جنایت و غارت و تخریب شده‌اند ولا غیر.

زیرا شان نزول آیه کریمه ۳۳ از سوره مبارکه مائده کاملاً روشن و جایگاه آن در قوانین موضوعه کشور نیز مشخص بوده و شاید نیازی به توضیح نداشته باشد.

البته آن فقیه بزرگوار و دوستان قرآنی دو تذکر به بنده دادند که بنده نیز همانگونه که در برنامه یادشده، خود را شاگرد محضر علماء معرفی نمودم، تذکرات مزبور را می‌پذیرم.

اول آنکه بکارگیری واژه (زجر کش) صحیح نبود و می‌شد با لحن مناسب‌تری از واژه (شدت عمل) استفاده نمود که پذیرفتم.

دوم اینکه تبعید بر روی کشتی معنی ندارد و شرائط این مسئله نیز در فقه و قوانین جزائی جایگاه منطقی خود را دارد.

و آخر دعوینا
ان الحمد لله رب العالمین.

ابوالفضل بهرامپور

انتهای پیام/

منبع: نشاط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: