کد خبر: ۴۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
مجید محتشمی یکی از علل انصراف لاریجانی از کاندیداتوری مجلس را ریزش سرمایه اجتماعی روحانی دانست و گفت: این ریزش بر اطرافیان روحانی و حتی ما اصلاح‌طلبان تأثیر می‌گذارد.

به گزارش آوای نشاط، مجید محتشمی، دبیرکل حزب آزادی با اشاره به انصراف علی لاریجانی از کاندیداتوری انتخابات مجلس یازدهم گفت: همچنان که اخوی رئیس مجلس، آقای صادق آملی لاریجانی از قوه قضائیه رفت و آقای محمّدجواد لاریجانی نیز بعید نیست از دفتر حقوق بشر قوه قضائیه برود، می‌توان گفت که به نوعی فشار نامرئی اجتماعی باعث شده که لاریجانی‌ها با صلاحدید خودشان از صحنه خارج شوند.

اصلاح‌طلبان تن به ائتلاف بر روی لاریجانی نخواهند داد

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه چندی پیش این زمزمه مطرح شده بود که اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان بر روی لاریجانی ائتلاف می‌کنند، گفت: قطعاً اصلاح‌طلبان تن به این موضوع نخواهند داد.

عضو شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان افزود: در شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تصمیم گرفته شد که کسانی که جزئی از بدنه اصلاحات هستند به‌عنوان کاندیدا، انتخاب شوند. در ریاست جمهوری که قطعاً مصمم هستیم فردی که در دایره اصلاحات قرار دارد کاندیدای اصلاح‌طلبان شود.

دبیرکل حزب آزادی، علت دیگر انصراف لاریجانی از کاندیداتوری مجلس را ریزشی سرمایه اجتماعی روحانی دانست و گفت: ریزشی که سرمایه اجتماعی روحانی داشته، بر اطرافیان روحانی و حتی ما اصلاح‌طلبان تأثیر می‌گذارد. امیدواریم روحانی دوسال باقی‌مانده دولت خود را به نحوی عمل کند که این ریزش گسترده‌تر نشود.

 علی لاریجانی روز شنبه در دیدار مدیران اقتصادی در قم اظهار داشته بود: سه دوره چهار ساله نماینده مردم قم در مجلس بوده است، اما در این دوره از انتخابات مجلس، برنامه‌ای برای حضور ندارد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: