کد خبر: ۴۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
وزارت اطلاعات درباره عوامل وابسته به شبکه ماهواره‌ای ایران اینترنشنال اطلاعیه‌ای صادر و اعلام کرد:‌ عوامل مرتبط با شبکه ماهواره‌ای ایران اینترنشنال در داخل دستگیر شدند.

به گزارش آوای نشاط، وزارت اطلاعات درباره شبکه ماهواره ای ایران اینترنشنال اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه وزارت اطلاعات به این شرح است:

شبکه ماهواره‌ای ایران اینتر نشنال که با بودجه های کلان تخصیص یافته از سوی رژیم سعودی تاسیس و مجوز فعالیت در انگلیس را اخذ نموده؛ پس از وقوع حوادث روزهای اخیر، همانند شبکه بی بی سی فارسی در جریان فتنه سال 88 ، از همان ساعات اولیه با فرمان اغتشاش و آتش  وارد صحنه شده و بر تحریک مخاطبین و بزرگنمایی بحران درمناطق مختلف کشور متمرکز گردید.

سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات، در جریان کنترل و مدیریت اطلاعاتی بحران؛ کلیه تحرکات و اقدامات این شبکه، مدیران، مجریان و کارشناسان و به ویژه ارتباطات با عناصر داخل کشور را مورد رصد و کنترل اطلاعاتی قرار داده و ضمن شناسایی افرادی که اقدام به ارسال اطلاعات به این شبکه می نمودند و کسانی که مجری دستورات آن شبکه در به آتش کشیدن اموال عموی و شخصی مردم در استان های مختلف کشور بودند، حین اجرای دستورات شبکه مذکور برای تشدید اغتشاشات و آتش زدن اماکن؛ شناسایی و دستگیر نموده است.

وزارت اطلاعات ج.ا.ا قاطعانه اقدامات این شبکه و کارکنان آن را مصداق همکاری با دشمنان ج.ا.ا در اقدامات تروریستی دانسته و بر همین اساس؛ حکم ممنوع المعاملگی و توقیف کلیه اموال کارکنان و مرتبطین آن در داخل کشور توسط قوه محترم قضائیه صادر گردید و مورد تعقیب بین الملل نیز قرار خواهند گرفت تا درس عبرتی باشد برای کسانی که در خدمت به بیگانگان و خیانت به کشور، آتش زدن به اموال مردم را افتخاری برای خود می دانند.

البته آن دسته از کارکنان شبکه ها که ضمن ابراز ندامت، همکاری خود را با شبکه های ماهواره ای متوقف نمایند ، مشمول عفو و رافت اسلامی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: