کد خبر: ۴۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
دو نفر که پسربچه‌اي 10ساله را ربوده بودند، دستگير شدند و کودک از چنگ آنها آزاد شد.

به گزارش آوای نشاط، به نقل از شرق، سردار «علي‌‍‌‌اکبر جاويدان» فرمانده انتظامي استان کرمانشاه اظهار كرد: پس از شکايت يکي از شهروندان به کلانتري الهيه درخصوص مفقودشدن پسربچه 10ساله‌اش به نام محمد و بازنگشتن او به منزل پس از تعطيلي مدرسه، رسيدگي به موضوع در دستور کار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: تيمي از اداره جرائم جنايي پليس آگاهي در تحقيقات گسترده خود به اين نتيجه رسيدند که پسربچه 10ساله از سوي فرد يا افرادي ربوده شده است. مأموران پس از دادن آموزش‌هاي لازم به خانواده اين کودک، تحقيقات خود را براي شناسايي عوامل آدم‌ربايي آغاز کردند.

سردار جاويدان تصريح کرد: کارآگاهان در تحقيقات خود دريافتند دو نفر با يک دستگاه خودروي برليانس حوالي منزل اين خانواده، پسربچه را سوار خودرو کرده و به نقطه نامعلومي برده‌اند.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به حساسيت موضوع، کارآگاهان پليس آگاهي جست‌وجوي خود را براي شناسايي مخفيگاه آدم‌ربايان که 49 و 36 ساله بودند، گسترش دادند و در نهايت موفق به شناسايي اين مکان در محلي در شهر کرمانشاه شدند.

وي گفت: با شناسايي مخفيگاه آدم‌ربايان و پس از هماهنگي با مقام قضائي، کارآگاهان در عملياتي حساب‌شده و بدون هيچ درگيري‌اي موفق به آزادي محمد 10ساله و دستگيري هر دو آدم‌ربا شدند.

سردار جاويدان با اشاره به تحويل پسربچه 10ساله به خانواده‌اش، تصريح کرد: متهمان دستگيرشده در بازجويي‌ها انگيزه خود را از اين کار اختلافات مالي با پدر فرد ربوده‌شده عنوان کردند.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: