کد خبر: ۴۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
نام‌نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از فردا (یکشنبه) دهم آذر آغاز می‌شود و تا ۱۶ آذر ادامه دارد.
به گزارش آوای نشاط، سیداسماعیل موسوی، سخنگو و دبیر ستاد انتخابات کشور از آمادگی ۲۰۸ فرمانداری و ستاد انتخابات در وزارت کشور برای ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از دهم آذر خبر داد و گفت: علاوه بر فرمانداری ها، ستاد ثبت نام انتخابات در وزارت کشور هم تشکیل شده است و داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام مراجعه کنند.

آقای موسوی، افزود: داوطلبان خارج از کشور هم می‌توانند با حضور در سفارتخانه ها، کنسولگری‌ها و نمایندگی‌های ایران برای شرکت در انتخابات ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ستاد انتخابات دو اطلاعیه برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به داوطلبان منتشر کرده است، گفت: داوطلبان لازم است برای ثبت نام مدارکی مانند شناسنامه، عکس، کارت ملی، مدارک تحصیلی و مدارک نظام وظیفه به همراه داشته باشند.

سخنگو و دبیر ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: یک فرم پرسشنامه در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که پس از پر کردن این فرم، داوطلبان اقدام به ثبت نام می‌کنند.

آقای موسوی با بیان اینکه داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس برای ثبت نام در روز‌های اول اقدام کنند، افزود: داوطلبانی که روز و ساعت آخر اقدام به ثبت نام می‌کنند، زمان کمتری در اختیار دارند و ممکن است به ساعتی برسد که امکان ثبت نام برای آن‌ها وجود نداشته باشد.

وی در ادامه گفت: ثبت نام از داوطلبان از روز دهم تا ۱۶ آذرماه از ساعت ۸ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

آقای موسوی با اشاره به اینکه انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان هم در ۵ استان برگزار خواهد شد، افزود:انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان در استان تهران برای انتخاب ۳ نفر و استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، قم و فارس هم هر کدام برای انتخاب یک نفر هم برگزار می‌شود.

سخنگو و دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از ۱۵ تا ۲۱ آذرماه برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: