کد خبر: ۴۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز برای یک سفر نیم روزه به آذربایجان شرقی، وارد فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز شد.

به گزارش آوای نشاط، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز برای یک سفر نیم روزه به آذربایجان شرقی، وارد فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز شد.

در این سفر بیش از 18 طرح مهم در استان افتتاح شده و 4 طرح عمرانی نیز با دستور و علی برکت الله رئیس جمهور آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلام روحانی علاوه بر افتتاح پروژه‌های عمرانی، بازدید از مناطق زلزله‌زده و حضور در شورای اداری استان را در برنامه‌های سفر خود به بستان‌آباد، میانه و تبریز در برنامه دارد.

بر‌اساس این گزارش، نیمی از پروژه راه‌آهن 20 ساله میانه ـ تبریز که امروز تا بستان‌آباد بهره‌برداری می‌شود، از مهم‌ترین برنامه‌های سفر وی به آذربایجان شرقی است.

روحانی پس از افتتاح این پروژه به یکی از روستاهای مناطق زلزله زده سر می‌زند و از نزدیک وضعیت زلزله زدگان میانه و سراب را بررسی می‌کند.

رئیس جمهور همچنین در پایان سفر به آذربایجان شرقی، در جلسه شورای اداری استان حضور یافته و در جمع مدیران استان سخنرانی کرده و در پایان در جمع خبرنگاران به ارائه جمع بندی سفر خود به استان می‌پردازد.

وزیر صمت، وزیر راه و شهرسازی، وزیر نیرو، وزیر بهداشت و درمان و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، به همراه رئیس جمهور در آذربایجان شرقی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: