کد خبر: ۴۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه رئیس جمهور اعلام کرده که حتی نباید تقاضای افزایش قیمت شود، گفت: در صورتی که تقاضایی برای افزایش قیمت داشته باشیم حتما ستاد تنظیم بازار آن را نخواهد پذیرفت.

به گزارش آوای نشاط، رضا رحمانی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار با تاکید بر اینکه هیچ افزایش قیمتی در کالاها نخواهیم داشت،  گفت: باید با نصب بنر متخلفین را به مردم معرفی کرد تا مردم از این طریق بدانند که که این فرد در حق آنها اجحاف کرده است. 

وزیر صنعت، معدن و تجارت  بیان داشت: البته این کار غیر از اعمال جرایم معمول برای یک متخلف است و سازمان تعزیرات و قوه قضائیه بهتر می‌دانند که چگونه از ظرفیت قوانین در راستای معرفی متخلفین استفاه کنند.

وی با بیان اینکه معرفی متخلفین می‌تواند به یک فرهنگ تبدیل شود، افزود: همه باید بدانند که حقوق مردم برای ما مهم است و با توجه به بیانات رهبر انقلاب و تاکید رئیس جمهور به هیچ عنوان افزایش قیمت را نمی‌پذیریم.

رحمانی با بیان اینکه جلوگیری از افزایش قیمت ‌ها را از خودمان شروع کردیم، بیان داشت: براین اساس اعلام شد تا مجوز افزایش قیمت دستگاه‌های دولتی حتی اگر در روزهای قبل این مجوز گرفته شده لغو شود.

وی بیان داشت: ممکن است در زمانی مناسب مجوز افزایش قیمت برای این دستگاه‌ها صادر و یا ممکن است هیچ‌گاه مجوز افزایش قیمتی صادر نشود.   

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رئیس جمهور روز گذشته در جلسه هیئت دولت به همه وزرای دولت ابلاغ کرد که حتی نباید تقاضای افزایش قیمت شود، گفت: بنابراین حتی اگر درخواستی برای افزایش قیمت صورت گیرد که با توجه به اعلام رئیس جمهور تقاضای افزایش قیمت نباید داشته باشیم، حتما ستاد تنظیم بازار آن را نخواهد پذیرفت. 

وی با اشاره به اینکه تاکید ما همیشه بر این موضوع بوده است که روند کنترل  قیمت‌ها از مرحله تولید باید انجام شود، گفت: یکی از دلایل ایجاد سامانه ها دستیابی به همین هدف بوده که با توجه به شرایط فعلی باید روند تکمیل سامانه‌ها سریع‌تر انجام شود. 

رحمانی با اشاره به برگزاری جلسات روزانه تنظیم بازار بیان داشت: در این جلسات سهمیه‌های مختلف بنزین مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر لازم باشد سهمیه برخی افزایش و برخی ممکن است کاهش یابد، همچنین عده‌ای که از قلم افتاده‌اند در این جلسات در مورد آنها تصمیم‌گیری و مشمول طرح جدید بنزین خواهند شد. 

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در این جلسات تمام تلاش خود را خواهیم کرد که مردم متحمل کمترین آسیب از افزایش قیمت بنزین شوند. 

انتهای پیام/ 

 

منبع: فارس
برچسب ها: روحانی ، گرانی ، آوای نشاط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: