کد خبر: ۴۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه شماره پنج خود جزئیات بسته تکمیلی سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل شهری و بین‌شهری را اعلام کرد.

به گزارش آوای نشاط، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه شماره ۵، جزئیات بسته تکمیلی سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل شهری و بین‌شهری را به شرح جدول ذیل اعلام کرد:

 

۱) مطابق بسته مصوب سهمیه بنزین برای ناوگان آژانس شهری (تاکسی تلفنی) برای آن دسته از خودروهایی که تاکنون توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت یا سازمان شهرداری‌های کشور ساماندهی شده‌اند، به میزان ۲۰۰ لیتر برای خودروهای تک‌سوز و ۱۲۰ لیتر برای خودروهای دوگانه‌سوز، طی دو ماه آینده در پایان هر ماه به صورت اعتباری و پس از معرفی کارت، در کارت بانکی رانندگان شارژ می‌شود.

۲) برای سرویس مدارس، اداره‌های کل آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و مدارس موظف هستند همه اطلاعات را در سامانه سپند ثبت‌نام کنند و سهمیه این خودروها در قالب اعتبار و براساس پیمایش انجام و در پایان ماه، در کارت اعتباری ذینفعان شارژ خواهد شد.

۳) سهیمه بنزین تاکسی‌های دوگانه‌سوز نیز از ابتدای آذرماه ۹۸ به ۲۵۰ لیتر افزایش می‌یابد.

۴) سهمیه سوخت وانت بارها و موتورسیکلت‌های حمل بار شهری در صورت ساماندهی و ثبت پیمایش این ناوگان با تایید وزارت کشور درباره افزایش سهمیه آنها براساس پیمایش مورد تایید، اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: