کد خبر: ۴۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی جزئیات نشست غیرعلنی خانه ملت را تشریح کرد.

به گزارش آوای نشاط، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس، گفت: در جلسه امروز موضوع افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان نقطه نظرات خود را پیرامون این مسأله مطرح کردند.

وی افزود: تعدادی از نمایندگان نسبت به این مقدار افزایش قیمت و این نحوه اجرای طرح اعتراض داشتند و عده‌ای هم نسبت به این موضوع که چرا مجلس در جریان افزایش قیمت قرار نگرفته، معترض بودند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس اظهار داشت: در این جلسه علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در گزارش خود عنوان کرد که اعضای شورای عالی امنیت ملی در نشست شب گذشته خود با توجه به تحریم‌های دشمن و هدف قرار دادن معیشت مردم در این تحریم‌ها و تصمیم شورای هماهنگی سران سه قوه برای تخصیص منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین به اقشار آسیب‌پذیر، از این تصمیم شورای اقتصادی سران سه قوه حمایت می‌کنند.

پورمختار خاطرنشان کرد: علاوه بر این در جلسه امروز رئیس مجلس نیز به تشریح جزئیات روند اتخاذ تصمیم برای افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین پرداخت و عنوان کرد که این موضوع در جلسات مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظرات کارشناسان در این باره استماع شد و در نهایت حاضران در جلسه اعم از سران سه قوه و دیگر حضار تصمیم گرفتند تا طرح افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین به شکلی که امروز شاهد آن هستیم اجرایی و منابع حاصل از این افزایش قیمت به حساب افراد واجدان شرایط به عنوان یارانه واریز شود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در پایان گفت: با توجه به مباحث مطرح در جلسه غیرعلنی مجلس درباره افزایش قیمت و سهمیه‌بندی سوخت، تصمیم بر این شد تا تمام طرح‌های نمایندگان درباره بازگشت قیمت بنزین به حالت قبل منتفی و از دستور کار مجلس خارج شود.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: