کد خبر: ۴۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
FAF به رهبری رایولا، فیفا را متهم کرده که در حال دخالت و دستکاری در رقابت آزاد است و این قانون اگر از فصل آینده ابلاغ شده و اجرایی شود، قانون ضدانحصار را نقض خواهد کرد.

به گزارش آوای نشاط، یک گروه از ایجنت‌های فوتبال به نام فوروم ایجنت‌های فوتبال یا FAF که ریاست آن به عهده مینو رایولا، مدیر برنامه‌های جنجالی و پرحاشیه‌ای که این روزها نامش به علت در دست داشتن مدیریت برنامه‌های پل پوگبا به کرات در رسانه‌ها مطرح می‌شود، فیفا را تهدید کرده که در صورت تصویب قانونی مبنی بر محدود کردن کمیسیون نقل و انتقالات ایجنت‌ها، علیه آن شکایت حقوقی خواهند کرد.

فیفا چندی پیش اعلام کرد که موافقت اصولی خود را با تصویب قانونی اعلام کرده که میزان سهم ایجنت‌ها از قرارداد فروش هر بازیکن را به اندازه ۱۰ درصد مبلغ کل قرارداد و میزان کمیسیون دستمزد هر بازیکن را به اندازه ۳ درصد مبلغ کل قرارداد محدود خواهد کرد.

اما FAF به رهبری رایولا، فیفا را متهم کرده که در حال دخالت و دستکاری در رقابت آزاد است و این قانون اگر از فصل آینده ابلاغ شده و اجرایی شود، قانون ضدانحصار را نقض خواهد کرد.

گروه ایجنت‌های تحت هدایت رایولا در نامه خود خطاب به فیفا نوشتند:" ما همچنان امیدواریم که فیفا و همه سازمان‌های مرتبط، شرایط و وضعیت موجود را درک کرده و از ابلاغ و اجرای این پیشنهادها خودداری کنند و در عوض با ما وارد دیالوگی مستقیم شوند". این نامه به امضای رایولا و دو ایجنت دیگر که یکی از آنها جاناتان بارنت، مدیر برنامه‌های گرت بیل است رسیده.

این گروه از ایجنت‌ها در ادامه نامه خود با تهدید فیفا به اقدام قانونی نوشتند:" در غیر این صورت، ما به دادگاه شکایت خواهیم کرد تا قانون درباره این موضوع تصمیم بگیرد. ما در عین حال خواهان دریافت غرامت و جبران ضرر و زیان‌مان خواهیم شد".

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آوای نشاط ، فیفا ، ایجنت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: