کد خبر: ۴۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از نهایی شدن قرارداد جدید بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش آوای نشاط، علی اصغر بیات در مورد بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار داشت: قرارداد جدید بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی ساعتی قبل با بیمه ایران نهایی شد و حق بیمه‌ای که ماهیانه به ازای هر نفر باید پرداخت شود ۹۱۷۰ تومان است.

وی گفت: سال گذشته غرامت فوت ۳ میلیون تومان بود که این مبلغ در قرارداد جدید به ۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه عمر هستند تاکید کرد: هر بیمه شده و بازنشسته‌ای که با افراد تحت تکفل خود تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان هستند ،خود به خود تحت پوشش بیمه عمر نیز قرار می‌گیرند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: برای پرداخت غرامت فوت شرط سنی وجود ندارد و اگر برای بیمه شده در سنی اتفاقی رخ دهد که منجر به فوت شود غرامت پرداخت خواهد شد.

بیات گفت : در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان نیز گفت: چند جلسه با شرکتهای مختلف بیمه ای برقرار کردیم و در نهایت پس از چهار جلسه با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ به تفاهم اولیه رسیدیم و قرار شد پس از تایید تیم هیئت مدیره آنها و همچنین مجموعه ما این قرارداد نهایی شود.

به گفته وی، در قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی اتفاقات خوبی رخ داده و تعهدات بیماران صعب العلاج و سرطانی افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: به محض نهایی شدن قرارداد جدید تعهدات و عدد و رقم و همچنین تعداد افراد تحت پوشش و حق بیمه‌ای که باید ماهیانه پرداخت کنند اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: