کد خبر: ۴۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
مدیران باشگاه ذوب آهن بعد از شکست این تیم مقابل ماشین سازی در هفته دهم لیگ برتر تصمیم به کنار گذاشتن علیرضا منصوریان گرفتند.

به گزارش آوای نشاط، علیرضا منصوریان این فصل با تیم فوتبال ذوب آهن امید زیادی داشت تا در جمع مدعیان لیگ برتر قرار بگیرد اما اوضاع برای این مربی و تیم ذوب آهن بر وفق مراد پیش نرفت. ذوبی ها از ۱۰ بازی در لیگ برتر، فقط صاحب یک برد شدند و پنج باخت و چهار تساوی را در کارنامه خود در ۱۰ هفته ابتدایی ثبت کردند.

هرچند برد مقابل شاهین در هفته نهم باعث شد تا مدیران ذوب آهن تصمیم خود برای تغییر سرمربی را به تعویق اندازند اما شکست در دیدار با ماشین سازی مُهری بود بر حکم پایان کار منصوریان در ذوب آهن.

در یکی، دو روز گذشته صحبت هایی از برکناری منصوریان مطرح شده است. این مربی شب گذشته در مصاحبه ای عنوان کرد چنین چیزی صحت ندارد. حتی سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن هم مدعی شد که منصوریان فعلا برکنار نشده و به کارش ادامه می دهد.

این در حالی است که پیگیری‌ها نشان می دهد باشگاه ذوب آهن با یک مربی خارجی به جای منصوریان مذاکراتی انجام داده و این مربی برای انجام توافق نهایی و امضای قرارداد وارد اصفهان شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: