کد خبر: ۴۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
تهیه‌کننده سریال «خواب زده» با اشاره به آماده بودن توزیع این سریال، از فضای داستانی این مجموعه گفت و اینکه خواب، شیطان و انسان موضوعاتی هستند که همیشه ذهن آدمی را درگیر می‌کند.

به گزارش آوای نشاط، الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «خواب زده» درباره میزان پیشرفت این مجموعه که به کارگردانی سیروس مقدم برای پخش از شبکه نمایش خانگی در حال تولید است، گفت: ما یک روز دیگر باید تصویربرداری داشته باشیم تا صحنه‌های پایانی کار را هم ضبط کنیم.

وی درباره زمان توزیع این سریال نیز گفت: فصل اول آماده است و بنای ما این است که از چهارشنبه هشتم آبان عرضه سریال آغاز شود اما ممکن است این زمان به تاخیر هم بیفتد و فعلاً‌ قطعی نیست.
 
غفوری درباره تولید فصل‌های بعدی سریال بیان کرد: فصل اول و دوم با هم حدود ۳۰ و چند قسمت خواهد شد و این دو فصل کاملاً در ارتباط هستند ولی سریال فصل سومی ندارد.
 
این تهیه‌کننده اظهار کرد: زمانی که ما تولید فصل اول سریال را شروع کردیم، متن به بازنویسی نیاز داشت بنابراین حدود ۲ ماه، تولید را متوقف کردیم و این وقفه ۲ ماهه باعث شد ادامه سریال با عنوان فصل دوم به نگارش برسد ولی قصه دو فصل کاملاً پیوسته است.
 
غفوری درباره پیش‌بینی از استقبال و فروش این سریال در شبکه نمایش خانگی هم عنوان کرد: «خواب زده» سریال بسیار جذابی شده است. سلیقه مخاطب را نمی‌توان پیش‌بینی کرد ولی به نظرم این سریال بتواند سلیقه مخاطب را جذب کند.
 
تهیه‌کننده سریال‌های «پایتخت» درباره فضای «خواب زده» عنوان کرد: شیطان، خواب و انسان از سوژه‌هایی هستند که همیشه ذهن مخاطب را درگیر می‌کند و فکر می‌کنم مردم علاقه‌ای به پیگیری این داستان‌ها داشته باشند.
 
وی در پایان در واکنش به اینکه برخی سریال «خواب زده» را در ژانر وحشت معرفی کرده‌اند هم گفت: هیجان‌انگیز با ترسناک دو مقوله متفاوت هستند و از این نظر این سریال در ژانر وحشت قرار نمی‌گیرد.
 
انتهای پیام/
 
منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: