کد خبر: ۴۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: روز گذشته (شنبه، 27 مهر) نزدیک به 800 هزار دستگاه خودرو در راه‌های کرمانشاه تردد داشتند.

به گزارش آوای نشاط، فریبرز کرمی ، از تردد نزدیک به 800 هزار دستگاه وسیله نقلیه در راه‌های استان طی روز گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد نزدیک به 680 هزار دستگاه وسیله نقلیه سبک و مابقی وسیله نقلیه سنگین بوده است.

وی ادامه داد: بیشترین تردد روز گذشته را در محور کرمانشاه به بیستون با بیش از 48 هزار مورد داشتیم و تردد صورت گرفته در مسیر قصرشیرین به خسروی نیز 1976 مورد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه کمترین تردد روز گذشته را نیز مربوط به محور گیلانغرب به سرپل ذهاب با 1156 مورد دانست.

کرمی درباره ورود و خروج زوار از مرز خسروی طی روز گذشته نیز یادآوری کرد: روز گذشته(شنبه) حدود 15 هزار زائر اربعین از مرز خسروی وارد و حدود هزار نفر هم از این مرز خارج شدند.

وی با اشاره به ادامه موج بازگشت زوار خصوصا از طریق مرز خسروی، تاکید کرد: همچنان برای بازگشت زوار در آماده‌باش هستیم و بیش از دو هزار دستگاه اتوبوس کار جابجایی زوار را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: