کد خبر: ۴۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
نمایندگان استان های شمالی بعد از تصویب انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی با تجمع در محل هیات رئیسه مجلس، ضمن سر دادن شعار علیه دولت، وزیر نیرو و سازمان محیط زیست خواستار استیضاح اردکانیان شدند.

به گزارش آوای نشاط، نمایندگان استان های شمالی با تجمع در محل هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با صدور مجوز انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایرانی مخالفت کردند. 

این عده از نمایندگان مجلس با در دست داشتن برگه های حاوی شعار علیه دولت و سازمان محیط زیست و وزارت نیرو،خواستار استیضاح اردکانیان شدند. 

همراه داشتن برگه های حاوی شعارهای مختلف در دستان نمایندگان نشان دهنده برنامه ریزی قبلی این دسته از وکلای ملت در پارلمان بود.

مهرداد لاهوتی و قاسم احمدی لاشکی بیشتر از سایر نمایندگان نسبت به انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی مخالفت می کردند. 

در محل هیات رئیسه بین 40 تا 50 نماینده استان های گیلان، مازندران و گلستان با اعتراض شدید خواستار لغو این مصوبه دولت شدند. 

مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی امروز را بر عهده داشت بارها برای نظم بخشی صحن تذکر داده و به نمایندگان می گفت که باید سرجایتان برگردید؛ برخی اعضای هیات رئیسه حتی دستان نمایندگان را گرفته و به پایین هدایت می کردند.

برخی از شعارهای سر داده شده توسط نمایندگان مجلس عبارت بود از: فاجعه زاینده رود را تکرار نکنید، دریای خزر را خشک نکنید، انتقال آب دریای خزر مساوی نابودی محیط زیست، نه ملت به انتقال آب دریای خزر ،استیضاح وزیر نیرو فوری، مردم اجازه نابودی دریای خزر را نمی دهند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: